Automobiles Peugeot, Direction Marketing a Communication, Paris.
Od sept. 09 Zodpovedný za medzinárodné trhy .
Zodpovedný za trhy mimo Európy v oblasti : cena/produkt značky Peugeot so zameraním sa na ciele tak z hľadiska objemov predaja, rentability ako aj spokojnosti klientely. Manažment tímu zloženého zo 6 manažérov zodpovedných za jednotlivé trhy so sídlom v Paríži a funkčné riadenie tímov zodpovedných za trhy so sídlom v Rio de Janeiro pre Latinskú Ameriku a v Šanghaji pre Čínu.
Automobiles Peugeot, Direction Opérations Internationales, Paris.
mar.07 – aug 09 Riaditeľ pre Zónu Turecko, Balkánske krajiny, Izrael, Palestína.
Zodpovedný za plnenie kvalitatívnych a kvantitatívnych cieľov v rámci danej zóny. Výsledkom v tomto období : rýchly nárast aktivít v Turecku, konsolidácia v Izraeli a na Balkáne, uvedenie nových aktivít v Palestíne a v Kosove. Riadenie 4 osôb.
Peugeot Polska, Varšava (Poľsko).
dec. 03 – feb. 07 Marketingový riaditeľ
Definícia a uvedenie produktovej ponuky, komunikačnej stratégie a vzdelávacieho obchodného programu umožnili spoločnosti Peugeot Polska dosiahnuť svoje ciele v oblasti predaja osobných,úžitkových ako aj náhradných dielov, rentability, imidžu a spokojnosti klientely. Riadenie a animácia tímu s počtom 15 ľudí.
Peugeot Berlin Brandenburg GmbH, Filiálka priamych predajov v Berlíne (R.F.A.)
júl 01 – nov.03 Riaditeľ pre predajné centrá v Potsdame (otvorenie v máji 2003) a v Teltowe.
Riadenie dvoch integrovaných prevádzok ( predaje OA, ÚA a ND + popredajný servis )
Operačné zloženie a otvorenie predajného miesta v Potsdami (nábor a vytvorenie 13- členného tímu, spolu so všetkými pridruženými aktivitami vrátane reklamy ) v paralele s vytvorením tímu 13 osôb v centre v Teltowe, vo vzdialenosti 10 km ( 20 spolupracovníkov ).
Peugeot Deutschland GmbH, Sarrebruck (Allemagne).
marec 98 – jún 01 Riaditeľ oddelenia stratégií Cena, Produkt, Trh.
Podiel na definícii stratégie produkt, cena a prostredie Značky v Nemecku. Aplikácia stanovenej politiky v spolupráci Obchodnými riaditeľstvami a aktivitami popredajného servisu. Práca a riadenie v tíme 9 ľudí.
Automobiles Peugeot, Riaditeľstvo pre produkty , trhy a programy, Paris.
júl.95 – feb 98 Riaditeľ pre trhy Nemecko & Holandsko.
Sledovanie vývoja automobilového trhu a konkurencie. Definícia koordinácia v rámci ostatných riaditeľstiev v rámci oblasti cena/ produkt.
Peugeot Deutschland GmbH, Regionálne riaditeľstvo Berlín ( Nemecko).
nov.93 – júl. 95 Finančný radca pre skupinu 80 koncesionárov v oblasti Brandebourg a Saxe-Anhalt.
Uvedenie a sledovanie analýz, definícia a aplikácia programov na zlepšenie rentability koncesií, tvorba a sledovanie investičných projektov, riadenia a subvencií
nov.92 – nov. 93 Asistent riaditeľa pre rozvoj obchodnej siete Východ
Účasť na definícii stratégie implantácie, náboru koncesionárov, uvedenie programov subvencií na investíciách