Košík je na Slovensku, odštartoval Bratislavou a Zvolenom
Online supermarket Košík.cz vstupuje na tretí európsky trh. Jeho služby môžu využívať už aj zákazníci v Bratislave a Zvolene. Ďalšie slovenské mestá budú nasledovať ešte do konca roka.
Predajca potravín bude svoj servis ponúkať s partnermi, ako je logistický operátor DODO alebo veľkopredajne Metro. Bodovať chce najvýhodnejšími veľkými nákupmi s dopravou vždy zadarmo, kvalitou mäsa, rybami doručenými 48 hodín od výlovu, ale aj osvedčenými množstevnými zľavami Multikup.
V prvej fáze sa Košík predstavil v Bratislave, Zvolene a ich okolí. Asi dvom miliónom zákazníkov tu ponúkne servis, ktorý nemá na Slovensku obdobu. Zaujme doručením už od 3 hodín od objednania, výberom z viac ako 9 000 produktov, sekcií množstevných zliav Multikup, ale aj cenou za dopravu. Tá je pri veľkých nákupoch vždy zadarmo a pre tie ostatné začína už na 0,99 €. Samozrejmosťou je možnosť sledovať nákup v reálnom čase, využívať jednoduchú reklamáciu, keď nie je niečo v poriadku, alebo dopĺňať objednávku aj po jej uzavretí v prípade zabudnutých položiek.
„Od prvej chvíle chceme pre slovenské domácnosti to najlepšie, na trh preto vstupujeme so stratégiou, cenami i rýchlosťou doručenia, ktoré dlhé roky ponúkame v Česku,“ spomína Robert Brejc, riaditeľ medzinárodnej expanzie online supermarketu Košík.cz. „Chceme byť od prvej chvíle ten najlepší partner ako pre tých, ktorí už s nakupovaním online majú skúsenosti, tak aj pre zákazníkov, ktorí si nákup potravín po internete vyskúšajú prvýkrát. A obom skupinám máme rozhodne čo ponúknuť.“
Aj na Slovensku sa Košík spoľahne na partnerov, ktorí stoja za kvalitou jeho služieb v Česku. Rýchle doručenie až na prah domu alebo bytu zaistia kuriéri DODO, ktorí do mesta i okolia vyjdú s neprehliadnuteľnými fialovými dodávkami.
„Na Slovensku vo farbách Košíka ponúkneme to, na čo sa dlhodobo špecializujeme – šikovný rozvoz potravín usmievavými a ochotnými kuriérmi, ktorí bývajú tým najviditeľnejším symbolom každého online supermarketu. Naše know-how a technológie, ktoré stoja za tým, že nákupy doručujeme napriek akejkoľvek dopravnej situácii včas, samozrejme prinesieme aj slovenským zákazníkom,“ uvádza Ivo Velíšek, riaditeľ technologicko-logistickej spoločnosti DODO pre Českú republiku a Slovensko. „Som si istý, že s naším dôrazom nielen na rýchlosť a presnosť, ale aj dodržanie najvyšších hygienických štandardov a teplotného reťazca uspokojíme aj tých najnáročnejších slovenských zákazníkov.“
V prípade sortimentu bude Košík spolupracovať so svojim dlhoročným strategickým partnerom v podobe spoločnosti Metro. Šírku sortimentu postaví na celom rade obľúbených privátnych značiek, ale aj excelentnom čerstvom mäse. Výnimočná bude aj ponuka čerstvých nemrazených rýb, ktoré Košík slovenským zákazníkom dokáže doviezť už 48 hodín od výlovu. A tiež na Slovensku bude Košík využívať logistické zázemie priamo na ploche veľkopredajní.
Bratislava zároveň nie je posledným mestom, kam sa Košík tento rok vypraví. Postupne svoje služby ponúkne obyvateľom ďalších šiestich slovenských miest a ich širokého okolia.
„Po Bratislave a Zvolene sa s Košíkom predstavíme aj v Košiciach, Prešove, Žiline, Banskej Bystrici, Nitre a Trnave a budeme teda v siedmich najväčších slovenských mestách,“ uvádza Robert Brejc. „Všade bude platiť to isté – ideme priniesť to najvýhodnejšie a najpohodlnejšie nakupovanie vo veľkom.“