Váha ani rozmery nie sú prekážkou. cargo-partner ukázal svoje netradičné prepravy
V minulých mesiacoch špecializované Project Cargo tímy spoločnosti cargo-partner po celom svete zvládli niekoľko náročných a významných námorných, leteckých a aj cestných prepráv.
Spoločnosť, ktorá je poskytovateľom medzinárodnej dopravy a logistiky, má dlhoročné skúsenosti so zvládaním nadrozmerných a ťažkých zásielok. „V cargo-parner sme hrdí na nasadenie našich Project Cargo tímov po celom svete. Každý projekt je dôkazom nášho motta „we take it personally“ a je príkladom nášho odhodlania prekonávať výzvy a poskytovať riešenia šité na mieru našim zákazníkom,“ vysvetľuje Erich Schatz z divízie Corporate Product Management Sea Cargo FCL.
Motocykle z Českej republiky do Papuy-Novej Guinei
Tím cargo-partner v Českej republike nedávno prepravil motocykle a vybavenie pre populárnu televíznu show Vandráci na Papuu-Novú Guineu. Project Cargo tím cargo-partner prekonal výzvy, ktoré od realizácie odradili iné špedičné spoločnosti a zaistil bezproblémovú námornú prepravu. Komplexná podpora projektu zahŕňala prekládku v Malajzii, spätnú prepravu cez Bremerhavem a uskladnenie motoriek v sklade cargo-partner v Prahe.
Bezpečnostné trezory z Poľska do Švédska
Švédsky tím poskytovateľa logistiky zaistil cestnú prepravu piatich veľkých bezpečnostných trezorov s hmotnosťou každého 10 až 18 ton. Po naložení vo výrobnom závode zákazníka v Poľsku zamierili štyri trezory na ostrov Gotland, zatiaľ čo piaty pokračoval do Malmö. Pri dodaní do Malmö bol použitý 70 tonový žeriav, ktorý zdvihol 15,7 ton vážiaci trezor na špecializované „skateboardy“ vybavené vzduchovými vankúšmi umožňujúcimi tímu hladko previesť trezor na určené miesto.
31 žeriavov z Číny do Indonézie
Keď bol Project Cargo tím v Číne postavený pred úlohu prepraviť 31 mostových žeriavov do Indonézie, vyvinul komplexné a nákladovo efektívne door-to-door riešenie. Služby tímu prekonali očakávania, keď pomohol zákazníkovi s prípravou všetkých potrebných dokumentov pre námornú prepravu, koordinoval plán nakládky s továrňou a umožnil hladké colné odbavenie v mieste pôvodu i určenia.
Stroje na ohýbanie strešných krytín z Japonska do Poľska
Tím v Poľsku zaistil včasnú dodávku moderných strojov na ohýbanie kovových strešných krytín z Japonska do Poľska, pričom využil leteckú prepravu pre rýchle a efektívne riešenie. Aby sa vyhovelo naliehavým potrebám zákazníka, bola zásielka rozdelená na dve časti a náklad prechádzal medzi leteckou a cestnou prepravou. Prvá časť sa skladala z piatich debien o hmotnosti 13 ton a druhá časť obsahovala šesť debien o hmotnosti 14 ton. Strategický plán prepravy viedol k tomu, že obe časti dorazili na miesto určenia len za šesť dní.
Pece na pečenie z Nemecka do Spojeného kráľovstva
Spoločnosť cargo-partner UK prijala výzvu prepraviť cestne dve nadrozmerné pece pre medzinárodnú spoločnosť vyrábajúcu pečivo. Tím spolupracoval s frankfurtskou pobočkou cargo-partner a nemeckou pobočkou zákazníka, pri dodržiavaní nemeckých colných predpisoch, čo umožnilo odbavenie exportovaných pecí v rovnaký deň, kedy prebehla nakládka.
Ložisko s otočnými prstencami z Talianska do Indie
Tímy v Taliansku a Indii spolupracovali na riadení nadrozmernej leteckej prepravy ložiska, pričom prekonali problémy pri hľadaní správnej leteckej spoločnosti a zaistili bezpečnú prepravu cenného nákladu v krátkom časovom intervale. Zásielka o celkovej hmotnosti 1 200 kg bola vyzdvihnutá z oblasti Milána a cez katarskú Dauhu dorazila do Indie práve včas.
Sústruh a diely z Talianska do USA
V ďalšom úspešnom príbehu z Talianska spolupracoval miestny tím s kolegami v USA na preprave sústruhu a náhradných dielov z Norfolku v USA do Janova v Taliansku námornou prepravou v kontajneroch s plochými regálmi. Pre poslednú časť dodávky získal tím špeciálne povolenie k cestnej preprave v rekordnom čase 15 dní, čo zákazníkovi umožnilo vyhnúť sa nákladom za skladovanie a zadržanie tovaru.
Výrobné stroje pre automobilový priemysel z Číny do Srbska
Tím spoločnosti cargo-partner v Srbsku úspešne vybavil zásielku lisovacích nástrojov pre výrobu automobilových dielov. Po vyzdvihnutí nákladu v Šanghaji zorganizoval poskytovateľ logistických služieb námornú prepravu cez chorvátsky prístav Rijeka do Srbska. Nakoniec boli stroje doručené zo skladu cargo-partner v Belehrade na miesto určenia nákladným vozidlom a prívesom.