Marketing Rouvy riadi Martin Mrva z Dedoles
Do spoločnosti Virtual Training, ktorá vyvinula platformu pre virtuálne tréningy cyklistiky Rouvy, nastúpil bývalý CMO Dedoles Martin Mrva. Starať sa bude najmä o marketingové stratégie, akvizície nových zákazníkov a budovanie značky.
Martin Mrva nastúpil hneď po štúdiu do spoločnosti Dedoles, kde pôsobil v marketingu 9 rokov a vypracoval sa až na pozícii CMO. So svojim 40 členným tímom dokázal v úspešnom e-shope Dedoles strmo zdvihnúť povedomie o značke vďaka kampaniam na sociálnych sieťach aj v televízii. Jeho škrečky mali obrovský úspech a stali sa virálnymi.
Po spustení kampane sa firme strojnásobil obrat, TV kampaň rozbiehal aj v Nemecku – tento trh pred jeho odchodom tvoril 15 % obratu. Firma aj vďaka nemu získala dvakrát za sebou ocenenie Trend Shop v kategórii Móda a doplnky popredného nemeckého IT spotrebiteľského magazínu Computer Bild v konkurencii 10 000 e-shopov.
Vďaka kreatívnemu konceptu sa Dedolesu podarilo výrazne zvýšiť povedomie o značke – na Slovensku brand teraz pozná 9 z 10 ľudí, v Česku 80 percent. Po 9 rokoch cítil Mrva potrebu zmeny a rozhodol sa svoju kariéru posunúť. Ako aktívny športovec prijal výzvu vimperskej spoločnosti Virtual Training, za ktorou stojí platforma pre virtuálne cyklistické tréningy Rouvy.
„Sme česká spoločnosť s globálnym biznisom, dôraz kladieme na dlhodobý rast. Kvalitní, pracovití a talentovaní ľudia so skúsenosťami, expertízou v danej oblasti, túžbou učiť sa a láskou k športu, sú pre nás úplne kľúčoví. Verím, že Martinove skúsenosti s budovaním brandu, strategickým plánovaním a integrovanými 360 kampaňami zahŕňajúcimi aj digital performance, SEO a sociálne siete, posunú našu vizibilitu a vygenerujú ďalšie zaujímavé biznisové príležitosti,” uviedol Petr Samek, CEO Rouvy, ktoré patria do portfólia skupiny Pale Fire Capital.
„Špecializujem sa na výkonnostný marketing, prieskumy trhu a brandbuilding. Snažím sa do praxe aplikovať najnovšie vedecké poznatky v oblasti marketingu. RÚVY je inovatívna firma, sprístupňuje nové technológie typu AR širšej verejnosti, má výrazný brand a vysoko kvalitný produkt za dobrú cenu zameraný na aktívnu komunitu športovcov po celom svete. Jadro zákazníckej bázy je v zahraničí, o to zaujímavejšia bude práca s dátami a zviditeľnenie doma aj v susedných štátoch. Zapracovať na novom komunikačnom koncepte bude výzva, na ktorú sa veľmi teším,“ dodal šéf marketingu RÚV Martin Mrva.
Martin Mrva študoval na EUBA v Bratislave, ešte počas štúdia trnavského gymnázia Jána Hollého strávil rok na Waterford High School v Kalifornii. Aktívne sa venuje téme diverzity a inklúzie. Verí, že svet indooru a outdooru sa dá skvele prepojiť a cyklistika je toho žiarivým príkladom. Rád odpočíva pri kultúre – divadlo, hudba, ale aj aktívne pri cestovaní či športe.