Nico Rosberg sa stal ambasádorom značky Jungheinrich
Jungheinrich a Nico Rosberg spájajú svoje sily na podporu elektromobility a trvalo udržateľného rozvoja. Podnikateľ v oblasti trvalo udržateľného rozvoja a majster sveta Formuly 1 z roku 2016 bude reprezentovať popredného globálneho poskytovateľa riešení v sektore intralogistiky ako ambasádor značky
„Nico Rosberg nie je len ikonou motoristického športu– ako investora a vizionára ho so spoločnosťou Jungheinrich spája zápal pre inteligentné, klimaticky šetrné a trvalo udržateľné technológie,“ uvádza Dr. Brzoska, predseda predstavenstva spoločnosti Jungheinrich AG. Bývalý pilot F1 je spoluzakladateľom festivalu Greentech, globálnej platformy pre technológie budúcnosti v oblasti dopravy, výživy, poľnohospodárstva, financií, módy a energetiky. Od ukončenia svojej aktívnej kariéry je Rosberg významným obhajcom elektromobility a trvalo udržateľných obchodných postupov.
„Naša planéta potrebuje nové vízie a inteligentné technológie. To znamená, že musíme podporovať elektrifikáciu a dekarbonizáciu všetkých oblastí našej ekonomiky – najmä dopravy,“ hovorí Rosberg. „Spolu so spoločnosťou Jungheinrich som sa rozhodol zaujať miesto vodiča v týchto pretekoch za elektromobilitou.“
V spoločnosti Jungheinrich sme podporovali elektromobilitu od samého počiatku svojho podnikania a sme priekopníkmi a hlavnými inovátormi v oblasti lítiovo-iónovej technológie. Presne pred desiatimi rokmi uviedla spoločnosť Jungheinrich na trh sériovo vyrábaný vozík poháňaný lítiovo-iónovou technológiou ako prvý výrobca manipulačnej techniky na svete.
„Naša snaha o vytváranie udržateľnej hodnoty nás spojila s Nicom Rosbergom,“ vysvetľuje Dr. Brzoska. „Nico je tvárou nášho odhodlania a našej práce. Okrem toho chceme spoločne rozvíjať myšlienky a pracovať na konkrétnych riešeniach a uplatňovaní elektrifikačných riešení, energetickej účinnosti a trvalo udržateľného rozvoja, aby sme ukázali, čo všetko je možné v logistike budúcnosti. Spolu s naším novým ambasádorom značky Nicom Rosbergom sa náš záväzok voči našim zákazníkom a verejnosti stal ešte dôležitejším pre našu prácu.“