Lidl pokračuje v dynamickej expanzii na Slovensku a otvára už 150. predajňu
Od otvorenia prvej prevádzky obľúbeného diskontu prešlo 17 rokov a Lidl v súčasnosti dosiahol jedinečný míľnik v podobe 150. predajne. Jubilejnú prevádzku otvoril v metropole východného Slovenka, Košiciach kde ich má už celkovo jedenásť.
Prvé predajne na Slovensku otvoril Lidl v septembri 2004. Vtedy ich mal 14 v rovnakom počte miest, aktuálne pôsobí vo viac ako 90 mestách. Lidl chce byť čo najbližšie k svojim zákazníkom a dnes sa jeho predajne rozprestierajú naprieč celým Slovenskom: od východu po západ, od severu na juh.
Podľa slov Miroslava Růžičku, ktorý je konateľom zodpovedným za oblasť predaja a patrí tiež k služobne najstarším zamestnancom spoločnosti na Slovensku, sa v predajniach odvtedy zmenilo takmer všetko.
„Predajne z roku 2004 sú s našim aktuálnym konceptom porovnateľné len veľmi ťažko. Našu prvú a 150. predajňu však jednoznačne spája spoločná filozofia: sme diskontom a miestom kde sú ľudia na prvom mieste – zákazníci aj zamestnanci. V minulosti aj teraz sa snažíme ponúkať zákazníkovi čerstvý a kvalitný tovar za čo najvýhodnejšie ceny, absolútnu väčšinu našej ponuky tvoria privátne značky a chceme aby zákazník nakúpil rýchlo, pohodlne a jednoducho,“ hovorí Růžička a dodáva, že priestor, v ktorom ľudia nakupujú je dôležitý.
Mal by byť vizuálne aj technologicky moderný a zároveň príjemný. Všetky tieto atribúty a mnohé ďalšie bezpochyby spĺňa aj najnovšia, jubilejná pobočka diskontu, čo potvrdzuje aj Marián Šimko, dlhoročný zamestnanec spoločnosti Lidl, ktorý pracuje ako obchodný riaditeľ logistického centra, pod ktoré spadá aj najnovšia prevádzka. „Inováciu nevnímam iba ako technologickú, ale tiež aj ako inováciu myslenia a v tej sme spravili obrovský krok v relatívne krátkom čase smerom k zákazníkom, ale aj zamestnancom.“
Košická pobočka sa môže pochváliť rozlohou 1 200 m2, na ktorých nemôže chýbať vlastná pekáreň či kávomat s certifikovanou Fairtrade kávou. Nový instore dizajn či energeticky úsporná LED technológia v osvetlení sú prísľubom zážitku z nakupovania. Lidl však dbá vo vysokej miere na bezpečnosť svojich zákazníkov, preto sú súčasťou vzduchotechniky výkonné filtre zachytávajúce okrem iného aj mikročastice koronovírusu. Predajňa v Košiciach zamestnala 27 ľudí.