Slovenská pošta má pre pandémiu problémy s prevádzkou a logistikou
Zhoršujúci sa stav pandémie koronavírusu komplikuje prevádzku Slovenskej pošty. V posledných dňoch zaznamenala nárast počtu zamestnancov, ktorí sú pozitívne testovaní na COVID-19 alebo ktorí musia zostať v izolácii. Táto skutočnosť ovplyvňuje aj prevádzku pôšt a logistiku Slovenskej pošty, čo sa môže prejaviť v obmedzeniach otváracích hodín pre verejnosť, ako aj pri lehotách doručovania zásielok.
Pošta informuje, že využíva všetky alternatívy a robí všetko pre to, aby výpadok pracovníkov nahradila a zabezpečila čo najplynulejšiu prevádzku. Klientom odporúča, aby si pred návštevou pošty preverili aktuálne platné otváracie hodiny pôšt na webovej stránke pošty.
Podľa vedúcej odboru komunikácie a marketingu Slovenskej pošty Jany Lukáčovovej personálne obmedzenia zapríčinené pandémiou sa dotýkajú aj Zákazníckeho centra, čo si vyžiadalo obmedzenie fungovania infolinky. Slovenská pošta upozorňuje verejnosť na nutnosť dodržiavať hygienické opatrenia pri návštevách pošty.
Pošta upozorňuje, že niektoré pravidlá sa môžu regionálne líšiť v závislosti od rozhodnutí Úradu verejného zdravotníctva SR alebo regionálnych úradov verejného zdravotníctva. Tie sa môžu týkať napríklad prípustnej kapacity klientov v priestore pošty.