Tesco napreduje aj v e-commerce
Službu Tesco Online nákupy si budú môcť pred Vianocami vyskúšať nakupujúci v nových slovenských lokalitách. Tesco výrazne rozšírilo pokrytie e-commerce služby, ktorá je tak po novom k dispozícii už pre 2,8 milióna ľudí, resp. 1,1 milióna domácností naprieč celým Slovenskom. Výhody Tesco Online nákupov sú dostupné už aj pre zákazníkov napríklad v Dunajskej Strede, Brezne, Liptovskom Mikuláši či ďalších mestách a obciach. Navyše, reťazec opäť posilnil kapacitu služby v existujúcich lokalitách – v medziročnom porovnaní je dostupných 90 % dodacích časových úsekov navyše.
Reťazec Tesco prináša zákazníkom jednoduchý a bezpečnejší predvianočný nákup vďaka službe Online nákupy. Tie sú pomocou pre všetkých nakupujúcich Tesca, ktorí si chcú v predvianočnom období nakúpiť z pohodlia domova čerstvé i trvanlivé potraviny či ďalšie potrebné výrobky. Nakupujúci oceňujú službu najmä v súčasnej mimoriadnej situácii a jej prínosy ako komfort, úspora času či bezpečná donáška si pochvaľujú napríklad aj mnohí ľudia, pre ktorých je v súčasnosti náročné ísť si nakúpiť do obchodu.
„V Tescu robíme všetko pre to, aby sme pred Vianocami zabezpečili čo najbezpečnejší nákup pre všetkých našich zákazníkov. Záleží nám na tom, aby v každej slovenskej domácnosti počas sviatočných dní nič z potravín nechýbalo a aby mali naši zákazníci čo najkrajšie Vianoce aj napriek aktuálnemu náročnému obdobiu. Zákazníkom aj v súčasnej mimoriadnej situácii prinášame všetko potrebné pod jednou strechou – či už v našich 153 obchodoch rozličných formátov naprieč krajinou alebo pohodlne dostupné cez internet vďaka obľúbeným Tesco Online nákupom,“ hovorí Martin Kuruc, výkonný riaditeľ Tesca na Slovensku.
Tesco pred vianočnými sviatkami posilnilo kapacitu služby aj v existujúcich lokalitách. „V porovnaní s decembrom 2019 si teraz môžu zákazníci zvoliť pre bezpečné doručenie svojho vianočného nákupu až o 90 % dodacích časových úsekov viac. Máme z toho veľkú radosť, pretože vďaka tomu dokážeme obslúžiť v súčasnom mimoriadnom období ešte viac zákazníkov. Obrovské ďakujem patrí kolegom Tesca za ich dôležitú prácu od vypuknutia koronakrízy – len vďaka ich fantastickému pracovnému nasadeniu sme dokázali rozšíriť naše online nákupy a byť opäť raz ešte bližšie k zákazníkom a ich potrebám,“ dodáva Martin Kuruc.
Tesco rozšírilo službu Online nákupov tento rok už niekoľkokrát. Od mája 2020 ju môže využívať aj 600-tisích nových zákazníkov v Trenčíne, Banskej Bystrici, Poprade a okolí. V reakcii na vypuknutie koronakrízy Tesco na jar pridalo aj 40 % nových dodacích časových úsekov, ktoré si zákazníci môžu zvoliť pre doručenie svojho nákupu. Reťazec sprístupnil aj novú službu Tesco Zásielka dostupnú v lokalitách, kde nie je možné využiť nákup prostredníctvom Tesco Online nákupov. Tesco Zásielka pozostáva z vopred pripraveného balenia 24 trvanlivých potravín a základnej drogérie. Balíček doručí zákazníkom kuriér po zadaní objednávky.
Reťazcu záleží na tom, aby prinášal bezpečnejšie nákupy pre nakupujúcich. Zákazníci si môžu vybrať medzi obchodmi Tesca, kde nájdu všetko potrebné pod jednou strechou a môžu vyžiť napríklad inovatívny nákup so službou Scan&Shop alebo sa môžu rozhodnúť pre pohodlný spôsob nakupovania vďaka Tesco Online nákupom. Tesco ponúka aj službu Klikni a Vyzdvihni umožňujúcu vyzdvihnutie nákupu vo vybraných predajniach Tesca vo zvolenom čase, ktorý nakupujúcemu najviac vyhovuje.