Spoločnosť DHL, ktorá je súčasťou vedúcej svetovej logistickej Skupiny Deutsche Post DHL, bola v júnovej správe Magic Quadrant pre logistiku tretích strán (Magic Quadrant for Third-Party Logistics, Worldwide), vydanej poprednou výskumno-poradenskou spoločnosťou Gartner, Inc., označená za lídra. Do výskumu boli zaradené divízie DHL Supply Chain a DHL Global Forwarding. „Našou zásadou je vnímať zákazníka ako stredobod podnikania,” hovorí Oscar de Bok, generálny riaditeľ DHL Supply Chain a člen predstavenstva Deutsche Post DHL Group.
DHL podľa Oscara de Boka prekračuje rámec bežného poskytovateľa logistických služieb, aby pre zákazníkov vyvíjali najefektívnejšie riešenia. Ako ich partner investujú do skutočného porozumenia výzvam, ktorým čelia. Kľúčom k tomu sú neustále rozhovory a vzájomná blízkosť. „Najmä doba koronavírusu prináša rad nadštandardných požiadaviek. Spoľahlivosť a flexibilita sú rozhodujúce. Je to jediný spôsob, ako rýchlo reagovať na meniace sa podmienky na trhu, vyrovnať sa s výkyvmi objemov a v prípade potreby rýchlo vybudovať úplne nové riešenie dodávateľského reťazca,” vysvetľuje Oscar de Bok.
Tim Scharwath, generálny riaditeľ spoločnosti DHL Global Forwarding a člen predstavenstva Deutsche Post DHL Group, na margo toho dodáva: „Zasielateľské riešenia, ktoré ponúka DHL Global Forwarding po celom svete, sú rovnako zásadné ako správne riadenie dodávateľského reťazca, skladovanie, preprava a strategické poradenstvo poskytované dodávateľským reťazcom DHL. Z ocenenia DHL v tejto správe mám veľkú radosť.“
Pre DHL je okrem obchodných partnerov významným záväzkom aj široká ponuka e-commerce riešení. „Ako divízia značiek získavame od našich zákazníkov rok čo rok najlepšie hodnotenia. Okrem toho spoločnosť Gartner, Inc. opäť vymenovala DHL za celosvetového lídra v správe Magic Quadrant pre logistiku tretích strán,” uzatvára Oscar de Bok. Spoločnosť DHL je jednou zo 16 nadnárodných spoločností ocenených v tejto správe. Hodnotenie spoločnosti Gartner je založené na úplnosti vízie a schopnosti realizovať ju. V roku 2020 sa DHL umiestnila na najvyššej možnej úrovni z hľadiska schopnosti realizovať svoju víziu.
Spoločnosť Gartner nepropaguje žiadneho dodávateľa, produkt ani službu uvedenú v jej výskumných publikáciách, a užívateľom technológií neodporúča, aby si vybrali iba tých dodávateľov s najvyšším hodnotením alebo inými označeniami. Publikácie s výsledkami výskumu spoločnosti Gartner obsahujú názory výskumného a poradenského oddelenia spoločnosti a nemali by sa interpretovať ako popis skutočnosti. Gartner odmieta, v súvislosti s týmto výskumom, akékoľvek záruky, výslovné aj implicitné, vrátane akýchkoľvek záruk obchodovateľnosti alebo spôsobilosti na konkrétny účel.