Nemecká organizácia European Real Estate Brand (REB) Institute vymenovala za najznámejšiu značku logistických nehnuteľností v Európe za rok 2020 spoločnosť Prologis. Po posúdení viac než tisíc realitných spoločností pôsobiacich v Európe získala firma Prologis od REB aj ocenenia v dvoch regionálnych kategóriách (Benelux a stredná a východná Európa) ako najsilnejšia značka pôsobiaca v oblasti logistických nehnuteľností.
„Pri formovaní profilu značky Prologis v európskom regióne sa sústavne zameriavame na oblasti, ktoré nás definujú a zároveň odlišujú. V rámci tejto stratégie plošne implementujeme komunikáciu založenú na emóciách a základných hodnotách. Vďaka tomu je Prologis považovaný za autentickú a zároveň rozpoznateľnú značku. Sme potešení, že to vnímajú aj naši regionálni partneri a Prologis si spájajú s integritou a dôveryhodnosťou. To je pre nás veľkou motiváciou pokračovať na tomto trhu v budovaní silného a výnimočného brandu,“ hovorí Marta Tęsiorowska, viceprezidentka a riaditeľka marketingu a komunikácie pre Európu.
Spoločnosť Prologis verí, že najlepšie skúsenosti vznikajú na základe spolupráce. Či už ide o nadštandardnú podporu zákazníkov v časoch, keď ich najviac potrebujú, alebo o to, že im vychádza firma v ústrety v najrôznejších ohľadoch, prioritou Prologis je vždy pochopiť potreby zákazníkov a partnerov. Cieľom spoločnosti je totiž im poskytnúť riešenia, ktoré sa v budúcnosti osvedčia a presiahnu hranice štyroch stien a striech každej z ich budov.
Vďaka čisto prozákazníckemu prístupu v kombinácii s dôrazom na inovácie Prologis nezabúda na to, čo tvorí základy trvajúcich partnerstiev. To firme pomáha vytvárať priestory a miesta, kde zákazníci môžu prosperovať. Kvalitu práce v oblasti developmentu a pozornosť venovanú zákazníkom, ako aj environmentálnym, sociálnym a správnym (ESG) témam koncom mája ocenila aj odborná verejnosť.
„Toto uznanie je dôkazom, že zameranie na služby interným a externým zákazníkom je zásadným faktorom pri budovaní špičkového profilu značky. Základom stratégie nášho brandu je záväzok vybudovať si silné vzťahy so všetkými našimi partnermi a zamestnancami, a to na základe dialógu a pochopenia. Pozornosť venovaná týmto nevyhnutným, najdôležitejším základom je kľúčová pri poskytovaní udržateľných, inovatívnych a dátovo založených riešení, ktoré tvoria pridanú hodnotu v podnikaní našich zákazníkov,“ povedal Ben Bannatyne, prezident Prologis pre Európu.
Real Estate Brand Value Study je najrozsiahlejšia empirická štúdia o značkách na európskom realitnom trhu, ktorá je východiskom pre zostavovanie indexu 100 najlepších developerov, realitných investorov, maklérov a integrovaných správcov nehnuteľností v Európe. Výskum každoročne monitoruje vývoj kľúčových ukazovateľ výkonnosti, a na jeho základe vyhodnocuje pozíciu jednotlivých realitných spoločností na európskom trhu.