Zdravie a pohodlie zákazníkov a zamestnancov je prioritou spoločnosti Iveco, ktorej dielne dodržujú všetky vládne hygienické a bezpečnostné smernice. Firma je vďačná všetkým mechanikom, technikom, dopravcom a vodičom za ich úsilie a odhodlanie udržovať zásobovaciu sieť. „Svet dopravy sa nemôže zastaviť a preto servisné siete Iveco naďalej garantujú zaistenie nevyhnutných dodávok tovaru. Aby sme v tomto úsilí podporili profesionálnych dopravcov, sú všetky servisné strediská a predajne pre dopravcov k dispozícii. Technici a mechanici spoločnosti naplno pracujú a zaisťujú najlepšie služby našim zákazníkom. Pokiaľ je to možné, robia telediagnostiku a diaľkové opravy vozidiel IVECO S-WAY a New Daily a udržujú vozidlá na diaľnici bez zastávok alebo návštev v servisných strediskách,“ informuje Klára Rylichová.
Prioritou firmy je bezpečnosť pracovníkov a zákazníkov v servisoch i predajniach spoločnosti. Všetky strediská implementujú hygienické a bezpečnostné pokyny poskytované miestnym ministerstvom zdravotníctva, zaviedli prísne opatrenia k čisteniu zariadení a aktualizujú svoje postupy podľa najnovších doporučení. Pre zaistenie bezpečného rozostupu pracujú servisní technici a mechanici v menších tímoch a servisné strediská sú rozdelené do separačných zón označených červenou farbou. Používajú jednorazové rukavice, masky a vesty. Pred začiatkom opravy je každé vozidlo kompletne dezinfikované. Klienti sa majú dohodnúť na stretnutí v najbližšom servisnom stredisku. Pokiaľ sa jedná o núdzovú situáciu, bude servis na ich žiadosť reagovať čo najskôr. Pri týchto opravách bude Iveco pomáhať zákazníkom prostredníctvom asistenčnej služby nonstop.