Poskytovateľ logistických služieb aktuálne týždenne ponúka servis 40 FCL železničných spojení a 15 LCL kontajnerov cez novú Hodvábnu cestu, vrátane nových priamych LCL liniek medzi Čínou a Slovenskom. Na železničný servis cargo-partner sa celosvetovo spolieha čoraz väčší počet klientov.
“Nová Hodvábna cesta je realitou už dlhú dobu. V budúcnosti sa stane ešte dôležitejšou – nie len pre zásielky z východu na západ, ale aj pre prepravy na východ.” zhodnotil CEO cargo-partner, Stefan Krauter. Poskytovateľ logistických služieb organizuje železničnú prepravu celokontajnerov aj zberných kontajnerov pre kusové zásielky medzi Áziou a Európou viac ako pól desaťročia. Počet zásielok a prepravné objemy neustále rastú.
Železničný FCL servis medzi Európou a Áziou
V segmente FCL prepráv aktuálne ponúka medzinárodný poskytovateľ prepravných a info-logistických služieb 40 týždenných železničných liniek medzi Európou a Áziou. Popri tradičných spojeniach s terminálmi v Nemcku ako Duisburg a Hamburg, môžu teraz importy do Európy smerovať cez poľské Malaszewicze na a zo Slovenska, Maďarska, Rakúska a Česka. Spojenie služieb železničnej a nákladnej dopravy so všetkými krajinami v južnej a východnej Európe poskytuje úplné pokrytie tohto regiónu, kde cargo-partner patrí medzi popredných poskytovateľov logistiky, vrátane leteckej, námornej a cestnej dopravy.
Priame LCL prepravy do niekoľkých euópskych krajín vrátane Slovenska
cargo-partner po železnici prepraví 15 zberných kontajnerov týždenne z oblasti Shenzenu, Šangahju a Tianjinu do Varšavy. Spoločnosť nedávno zaviedla priame železničné LCL prepravy z Číny do niekoľkých hubov v strednej Európe a dva krát do týždńa obsluhuje početné destinácie v Rakúsku, Česku, Maďarsku, Rumunsku, Bulharsku, Slovenskej republike, Slovinsku, Chorvátsku, Bosne a Hercegovine a Srbsku. “Aktuálne prevádzkujeme 5 liniek LCL Rail servisu z Číny do Európy. Boli sme jedným z prvých poskytovateľov linky zo Šanghaja, nasledoval servis z južného Shenzhenu. Minulý rok k dvom zabehnutým linkám z regiónu Šanghaj a Ningbo a z oblasti Šenzen, pribudla tretia linka zo severného Tianjinu. Poslednou novinkou je tretí servis do týždňa zo Šanghaja priamo do terminálu v Dunajskej Strede.” uviedol Tibor Majzún, Managing Director cargo-partner na Slovensku.
Portfólio železničných služieb sa rozšírilo aj o týždenné zberné linky z Hamburgu do Číny s vyzdvihnutím po celej Európe a distribúciou naprieč celou Čínou. Vďaka priamej preprave bez prekládky umožňuje priamy LCL servis cargo-partner rýchlu prepravu a pomáha predchádzať rizikám vykládky a prekládky.
Odbornosť s mnohými výhodami
Keďže železničná doprava je až o 50% rýchlejšia než námorná a až o 60% nákladovo efektívnejšia než letecká preprava, nie je prekvapujúce, že z tejto alternatívy ťaží čoraz viac zákazníkov cargo-partner. Nízka uhlíková stopa je vítaným vedľajším účinkom.
Služby cargo-partner pre železničnú dopravu zahŕňajú door-to-door distribúciu a skladovanie s celou škálou služieb s pridanou hodnotou, ako je nakládka, vykládka, paletizácia, zaistenie kontajnerov, ako aj komplexná podpora colného odbavenia a odborné znalosti v Európe a Číne. Moderné GSM nástroje na sledovanie pohybu zásielky zabezpečujú úplnú transparentnosť v dodávateľskom reťazci.
Foto: Esther Horvath / cargo-partner