Medzinárodný poskytovateľ prepravných a logistických služieb otvoril 15. júla svoju prvú kanceláriu v Austrálii v Melbourne. So zastúpením v Dubaji v Spojených arabských emirátoch, pridáva spoločnosť ďalšiu krajinu do svojej siete. Okrem toho, cargo-partner rozširuje svoje zastúpenie v Rakúsku a Malajzii.
cargo-partner dodržiava svoj medzinárodný programom rastu, súbežne s posilňovaním svojej siete pre zmluvnú logistiku, novými skladmi po celom svete, sa rast spoločnosti prejavuje aj v neustále sa zvyšujúcom počte pobočiek na existujúcich a nových trhoch. Najnovším prírastkom do celosvetovej siete cargo-partner je kancelária v austrálskom Melbourne, ktorej prevádzka sa spustila 15. júla. Skúsený tím cargo-partner tu poskytuje komplexné služby leteckej, námornej a cestnej dopravy, zmluvnej logistiky, colných služieb a ďalších služieb s pridanou hodnotou.
Melbourne nie je jedinou novou lokalitou v rámci siete cargo-partner. V Malajzii spoločnosť spustila prevádzku novej kancelárie v Penangu, krorá pribudla k existujúcej kancelárii v Kuala Lumpur, založenej v roku 2011. Aby lepšie naplnila potreby agentov a klientov v regióne, otvorila spoločnosť cargo-partner zastupiteľskú pobočku v Dubaji v Spojených arabských emirátoch. Napriek rastúcemu celosvetovému zastúpeniu nezabúda medzinárodný poskytovateľ info-logistických služieb ani na svoj rakúsky pôvod. S cieľom posilniť svoju pozíciu na západe krajiny otvorí cargo-partner novú kanceláriu vo Wolfurte, v najzápadnejšej rakúskej provincii Vorarlbersko, už v auguste.
Stefan Krauter, CEO cargo-partner, o dôvodoch prebiehajúcich expanzií: „V súlade s našou stratégiou organického rastu rozširujeme svoje pokrytie v krajinách, kde sme už etablovaní – napríklad v čínskom vnútrozemí, Malajzii alebo západnom Rakúsku. Naše nové zastúpenie v Dubaji poslúži rozvoju našej globálnej siete agentov v oblasti Perzského zálivu a subsaharskej Afriky. Podporí tiež niektoré z našich globálnych kľúčových účtov, našich partnerských dopravcov a pridá veľkú hodnotu kvalite našich služieb poskytovaných prostredníctvom agentov v tejto oblasti. V Austrálii sme boli úspešní už mnoho rokov, a preto sme sa rozhodli vstúpiť na tento trh s vlastnou pobočkou.“