Ústrednú programovú os kongresu tvorila ako už tradične sekcia TRENDLOG. Svojou prednáškou ju začal David Strnad zo spoločnosti ŠKODA AUTO, ktorý sa venoval téme logistiky v automotive, teda víziám a trendom v tejto oblasti alebo budúcnosti spolupráca s dodávateľmi. Od nich najväčšia tuzemská automobilka očakáva predovšetkým efektívne zvládnutie logistických procesov a dôraz na inovatívne riešenia.
Značnú pozornosť v rámci sekcie TRENDLOG vzbudili aj tri uskutočnené TOP diskusie. Témou prvej z nich boli „Kľúčové otázky pre logistiku retailu a FMCG“, kde účasť prijali zástupcovia spoločností Billa, Coca-Cola a MD logistika. Druhá diskusia sa sústredila na problém, či „Bude v čom a s kým robiť logistiku?“, a participovali na nej predstavitelia spoločností CTP Invest, P3 Logistic Parks a Cushman & Wakefield. Tretia diskusia s výrečným názvom „Logistika – nekončiace problémy, alebo svetlá budúcnosť odboru?“ sa zúčastnili vedúci činitelia Klubu logistických manažérov, Zväzu špedície a logistiky a Českej logistickej asociácie.
Na vskutku aktuálnu tému komunikácie e-shopov s ich dodávateľmi sa zamerala aj ďalšia diskusia, tentoraz v sekcii E-SHOPLOG. Nebolo prekvapením, že debata sa týkala najmä súčasného boomu EDI komunikácie. Hlavným rečníkom v uvedenom programovom bloku bol Radek David zo spoločnosti LOGICON Partner, ktorý sa zaoberal témou efektívneho dizajnu skladu pre e-shop.
Ďalšou kongresovou sekciou bol PACKLOG, kde sa návštevníci v prednáške Bohuslava Černého zo spoločnosti Schoeller Allibert dozvedeli, že aj obal môže generovať zisk a je prínosné vidieť ho ako výrobný prostriedok. Veronika Nolčová zo spoločnosti ATOZ Packaging predstavila postupujúcich do druhého kola súťaže Packstar, kde o víťazných obaloch rozhodujú sami používatelia.
V sekcii PRODLOG zaujal zaplnenú sálu svojou fundovanou prezentáciou o informačnej podpore procesov logistickej obsluhy výroby Josef Černý zo spoločnosti ICZ. Nechýbala ani prednáška na tému dopravníkov v prostredí výroby alebo prípadová štúdia o automatickom vertikálnom zakladaní. V populárnej „personalistickej“ sekcii HRLOG boli predmetom vystúpení lektorky a konzultantky Terezy Seidlerové náborové trendy a talent management v logistike. Prítomných poslucháčov zaujali aj prednášky o riadenie práce na diaľku, rozpoznávanie závislostného správania zamestnancov či možnostiach odborného vzdelávania logistikov.
Po skončení odbornej časti prvého dňa kongresu prišiel čas na uvoľnenie a relaxáciu. Súčasťou už 21. Logistického Business Mixeru, tentoraz v rockovom štýle, bolo aj slávnostné vyhlásenie Ceny nájomcov. Najlepším logistickým parkom bol v hlasovaní samotných nájomcov tento rok zvolený areál P3 Prague D8.
Druhý deň potom mali účastníci možnosť navštíviť vybranú logistickú prevádzku. Variantom A bola exkurzia v distribučnom centre spoločnosti HOPI, variantom B potom návšteva logistického centra Yusen Logistics (Czech). Aj tieto dve akcie prebehli k plnej spokojnosti zúčastnených.