Výskumný tím spoločnosti zameral analýzu na tri hlavné oblasti:
Po prvé, na zákazníkov orientovaných na spotrebiteľa, najväčšej koncentrácie rôznych odvetví v logistike a z hľadiska podielu na trhu v oblasti nájomných aktivít v minulom roku;
Po druhé, niekoľko priemyselných sektorov pocítilo silný rast, vrátane elektroniky, bývania, automobilového priemyslu a e-commerce;
Po tretie, výskum kladie dôraz na spoločnosti poskytujúce logistické služby tretím stranám (3PL), ktoré budú v budúcnosti ďalším pôvodcom rastu.
„Vyhliadky na rast podnikania zákazníkov a dopytu po logistike sú veľmi sľubné,“ povedal Chris Caton, viceprezident a vedúci výskumného oddelenia spoločnosti Prologis. „Proces rozhodovania sprevádzajúci podpisy nových zmlúv sa za posledný rok jednoznačne zlepšil. Zákazníci si čoraz častejšie uvedomujú, že je vhodné využiť aktuálnych sadzieb skôr, než dôjde k ich navýšeniu. Na sadzby má vplyv nízka miera neobsadenosti, obmedzená úroveň dodávateľských kanálov a rastúce náklady na obnovu.“
Kompletné znenie reportu je k dispozícii iba on-line v sekcii zameranej na výskum nawww.prologis.com.