„Štyri milióny vyrobených Octavií – pôsobivé číslo predstavuje skvelý úspech tohto modelu i celej značky,“ hovorí Winfried Vahland, predseda predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO. „Ako srdce značky, Octavia rozhodujúcim spôsobom ovplyvnila vynikajúci vývoj značky ŠKODA a urobila automobilku tým, čím je dnes: medzinárodne úspešným výrobcom, zastúpeným na viac ako 100 trhoch sveta. S treťou generáciou v tomto úspechu pokračujeme,“ dodáva Winfried Vahland.
Pri začatí výroby v roku 1996 bola Octavia prvým kompletne novo vyvinutým modelom značky ŠKODA po páde železnej opony a začiatkom spolupráce medzi značkou ŠKODA a koncernom Volkswagen. Od roku 1996 do konca júla 2013 boli zákazníkom na celom svete dodané takmer štyri milióny Octavií, čo predstavuje zhruba 38 % celkového odbytu značky za toto obdobie. Octavia je v takmer 118-ročnej histórii automobilky nesporným bestsellerom.
Nová Octavia je najdôležitejším modelom najväčšou produktovej ofenzívy v histórii značky ŠKODA. Radom celkom nových modelov posilňuje automobilka nastúpený kurz rastu. Cieľom rastovej stratégie je zvýšiť do roku 2018 celosvetové predaje značky na minimálne 1,5 milióna vozidiel ročne.