Innovis zdokonalil automatizáciu vstupu do budov a areálov
Rýchlosť, s akou si inovatívne technológie, automatizácia a umelá inteligencia nachádzajú cestu do všetkých segmentov života, je veľmi vysoká. Predovšetkým firmy musia investovať a zoznámiť svojich zamestnancov s možnosťami, ktoré tieto technológie ponúkajú, inak riskujú, že zostanú pozadu za konkurenciou.
Innovis, technologická divízia holdingu M2C, preto od tohtoročnej jari ponúka zdokonalenú verziu produktu E-Reception, nazvanú Welcomo. Ta má využitie v administratívnych budovách, nemocniciach, hoteloch, logistických centrách, štátnych úradoch, školách a rieši komplexnú správu návštev a to v tridsiatich jazykoch.
Zjednodušená prevádzka budov, skrátená čakacia doba návštevníkov, nižšia pracovná záťaž zamestnancov a profesionálne prostredie: to sú hlavné výhody automatizovaného vstupu do budov a areálu Welcomo. „Spoločne s našou spoločnosťou Good Sailors, významnou firmou v oblasti IT poradenstva a vývoja aplikácií, sme vytvorili intuitívny, bezpečný a prispôsobiteľný systém vhodný pre celý rad nehnuteľností, ktoré sa vďaka nemu integrujú do prostredia 21. storočia,“ vraví František Leiter, Managing Director Innovis.
Welcomo prináša výhody prostredníctvom jednoduchého užívateľského rozhrania, efektívnej správy schválených dodávateľov a zjednodušení dodržiavania protokolov a predpisov bezpečnostných spoločností. „Vďaka produktu Welcomo majú firmy o návštevníkoch prehľad v reálnom čase, vrátane analýz,“ dodáva František Leiter, pričom v logistických a priemyslových areáloch sa dá Welcomo prepojiť s automatickou čítačkou registračných značiek vozidiel, ktorá vďaka kamerovému systému zaistí automatické otváranie závory.
Ústrednou komunikačnou platformou produktu je veľký dotykový displej, na ktorom si návštevník ľahko zvolí dôvod návštevy a robot ho potom naviguje ďalej. Technológia naskenuje a následne overí pravosť požadovaného dokladu; v prípade dopredu dohodnutej návštevy načíta QR kód zaslaný e-mailom. Následne zariadenie vydá návštevníkovi prístupovú kartu pre otváranie dverí alebo privolanie výťahu s dopravou do patričného poschodia. Ak ide o neštandardnú požiadavku alebo sa vyskytne akýkoľvek problém, návštevníka prepojí s operátorom.
Najnovšia verzia elektronickej recepčnej Welcomo je už tretím vylepšením produktu pod taktovkou spoločnosti Innovis, technologickej divízie medzinárodne pôsobiaceho holdingu M2C. Prvotný produkt firma predstavila v roku 2018 a zásadne ho posunula počas koronavírusovej pandémie. Dnes Welcomo ponúka nielen správu návštev, ale zvláda aj zložité procesy v logistike a priemysle. Vďaka integrovaným funkciám dokáže zefektívniť procesy a priniesť administratívnej budove alebo logistickému parku ešte viac komfortu a produktivity.
- 52 % radšej využije kiosk, ak to znamená úsporu času (Gensler, 2022)
- 67 % 18-24 rokov, dáva prednosť kioskom a aplikáciám pred človekom (Deloitte, 2023)
- 74 % 18-34 rokov, preferuje neosobnú komunikáciu (LivePerson 2017)