IKEA spustila výdajné boxy. Zmestí sa do nich aj pohovka
V rámci snahy uľahčiť proces nakupovania, IKEA prichádza s inovatívnou službou samoobslužných výdajných boxov umiestnených priamo pred obchodným domom v Bratislave.
Zákazníci, ktorí si zakúpia tovar online prostredníctvom webstránky www.ikea.sk, majú teraz, okrem doručenia na ich adresu alebo využitia služby Klikni a vyzdvihni, možnosť zvoliť si aj alternatívnu možnosť doručenia tovaru do automatizovaných výdajných boxov.
„Dnešným dňom spúšťame službu výdajných boxov s cieľom poskytnúť ešte väčší komfort a flexibilitu pri vyzdvihnutí nákupov. Veríme, že si túto službu naše zákazníčky a naši zákazníci obľúbia rovnako, ako v susedných krajinách. V Česku a Maďarsku aktuálne využíva formu vyzdvihnutia prostredníctvom výdajných boxov približne každý tretí zákazník v rámci služby Klikni a vyzdvihni,“ uviedla Alexandra Somorovská, manažérka projektu IKEA Bratislava. „Zo susedných krajín tiež vieme, že kapacity výdajných boxov sú dostatočné. Zákazníčky a zákazníci si objednávky vyzdvihnú zväčša do 24 hodín od vloženia tovaru do výdajného boxu,“ dodáva A. Somorovská.
Pripravené objednávky na výdaj si môžu zákazníci prevziať po zadaní kódu, ktorý im príde formou SMS správy. V prípade, že sa viac kusová objednávka nezmestí do jedného výdajného boxu, môže byť rozdelená do viacerých alebo pripravená na vyzdvihnutie v obchodnom dome. Vďaka štyrom rôznym veľkostiam boxov boxy poskytujú dostatok priestoru aj pre veľké predmety ako pohovky či matrace.
„Zákazníčky a zákazníci majú na vyzdvihnutie svojich objednávok celé tri dni. Môžu tak vyzdvihnutie nákupov plánovať flexibilne a to aj mimo otváracích hodín obchodného domu. Služba je ideálna pre ľudí, ktorí pracujú v neštandardnom čase, sú v priebehu bežných pracovných dní zaneprázdnení, prípadne sa chcú vyhnúť vysoko frekventovaným obdobiam a ušetriť tak čas,“ vysvetľuje A. Somorovská.