Alza ponúkne dvojročnú záruku na všetko aj firemným zákazníkom
Nakupovať bez starostí aj na splatnosť, so špeciálnymi cenami a teraz aj s minimálne dvojročnou zárukou na všetok tovar ako koncoví zákazníci. Také možnosti majú firmy aj živnostníci vďaka vylepšenému programu „Alza pre firmy“. Pre e-shop je B2B segment kľúčovou oblasťou, ktorú chce aj naďalej výrazne rozvíjať. Už teraz tvorí viac ako tretinu jeho obratu.
E-shop Alza.sk tento rok už druhýkrát rozširuje zoznam výhod pre firemných zákazníkov. Už na začiatku roka odbúrala poplatok za vrátenie nepoužitého tovaru v 14-dňovej lehote. Teraz pokračuje v zrovnávaní podmienok s koncovými spotrebiteľmi v záruke na zakúpený tovar.
„Už skôr sme sa snažili firemným zákazníkom vychádzať maximálne v ústrety a ponúkali sme im dvojročnú záruku na väčšinu tovaru. U niektorých populárnych kategórií ako notebooky, veľká biela technika, monitory alebo audio technika však táto možnosť chýbala, čo sme vnímali ako možnú nákupnú bariéru. Rozhodli sme sa preto zainvestovať do zlepšenia služby a poskytnúť B2B klientele na trhu výnimočnú dlhšiu záruku na všetko. Na vybrané produkty (napríklad z privátnych značiek) môžu získať v základe dokonca aj záruku trojročnú,“ hovorí Lukáš Janeček, riaditeľ reklamácií Alza s tým, že novinka platí v Česku aj na Slovensku.
Program Alza pre firmy už niekoľko rokov. Ponúka unikátnu službu pre firmy všetkých veľkostí – od drobných živnostníkov, cez nadnárodné korporácie až po štátne inštitúcie. Kombinuje širokú ponuku produktov, zvýhodnený cenník vrátane akčných B2B ponúk a špeciálne funkcie. Tými sú napríklad predĺžená splatnosť, prenájom elektroniky, možnosť získania benefitu pre vlastných zamestnancov. V rámci firemnej registrácie je možné využívať aj členský program AlzaPlus+ s doručením zadarmo do všetkých výdajných miest e-shopu na objednávky v akejkoľvek výške.
„AlzaPlus+ si vo firmách a u podnikateľov získal značnú obľubu. Rieši totiž ich každodenné potreby bez nadbytočných nákladov na dopravu. Či už vo firme dôjdu tonery či papier do tlačiarní, káva, mydlo alebo toaletný papier, nemusia títo zákazníci čakať na vytvorenie väčšej objednávky, aby sa im doručenie vyplatilo. Vďaka šírke sortimentu sme navyše schopní vyjsť v ústrety naozaj v akejkoľvek oblasti – od elektroniky po drogériu,“ dopĺňa Lukáš Glöckl, riaditeľ Alza pre firmy.
Majoritu predajov v oblasti B2B na Alze stále tvoria tradičné segmenty so spotrebnou elektronikou. Vedú mobilné telefóny, notebooky, príslušenstvo, komponenty a domáce elektro. Pomaly ale rastie podiel aj menej očakávaných kategórií ako Auto-Moto, Hobby a záhrada alebo Šport.
Dvojročnou zárukou zoznam tohtoročných noviniek nekončí. E-shop už pracuje na ďalších vylepšeniach. Tie bude v rámci svojho programu Alza pre firmy postupne spúšťať v priebehu tohto roka.