Spoločnosť DPDgroup mení názov na Geopost
DPDgroup, európska prepravná sieť a materská spoločnosť lokálnej DPD, mení svoj názov na Geopost. Skupina sa tak rozhodla pre väčšie sprehľadnenie a zjednodušenie komunikácie v rámci nových stratégií rastu, expanzie na ďalšie svetové trhy prostredníctvom akvizície nových značiek a tiež svojich záväzkov ohľadom udržateľnosti.
Lokálny brand DPD uvedená zmena nijako neovplyvní a na Slovensku aj v Českej republike bude tento balíkový prepravca pôsobiť aj naďalej pod doterajšou značkou.
Pod Geopost teraz budú spadať všetky kľúčové oblasti, ako je štandardné doručovanie pre koncových zákazníkov aj firmy (doručenie na adresu, doručenie do boxu alebo na výdajné miesta Pickup a doručovanie z a do zahraničia), špecializované doručenie (expertné riešenie, ktoré musí spĺňať špeciálne požiadavky, ako je napríklad doručovanie potravín či oblasť zdravotníctva) alebo new commerce (vývoj integrovaných, natívnych dátových riešení pre e-commerce za účelom ďalšej expanzie v odbore).
Spoločnosť Geopost verí, že zjednotenie pod jeden brand umožní posilnenie existujúcich značiek, jednoduchšie a rýchlejšie rozširovanie a tiež otváranie nových podnikateľských príležitostí po celom svete.