Externú komunikáciu Coca-Cola HBC Česko a Slovensko bude riadiť držiteľ ocenenia Mluvčí roku Václav Koukolíček
Manažérom externej komunikácie spoločnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko sa od začiatku tohto roka stal Václav Koukolíček.
Vo svojom odbore patrí v Česku medzi najužšiu špičku – v roku 2020 zvíťazil v profesijnej súťaži Mluvčí roku v kategórii Najlepší hovorca súkromného sektora. Vlani získal zlatú sošku aj v súťaži LEMUR – Česká cena za PR. Pred príchodom do Coca-Cola HBC Česko a Slovensko Koukolíček viac ako sedem rokov viedol externú komunikáciu maloobchodného reťazca Tesco.
Na čele tímu externej komunikácie Coca-Cola HBC Česko a Slovensko bude medzi hlavné úlohy Václava Koukolíčka patriť napĺňanie a ďalší rozvoj komunikačnej stratégie, posilňovanie vzťahov s médiami, verejnosťou i partnermi a v neposlednom rade aj podpora projektov spoločnosti na poli udržateľného rozvoja.
„Coca-Cola HBC je výrobcom a distribútorom ikonických nealkoholických nápojov. Značka sa teší dobrému menu a mimoriadnej obľube zákazníkov. Aj preto som veľmi rád za príležitosť komunikovať v jej mene nielen voči pätnásťmiliónovému českému a slovenskému trhu, ale aj smerom k partnerom či miestnym komunitám. Teším sa na mnoho zaujímavých projektov, ktoré ma s mojím tímom čakajú,“ uviedol Koukolíček.
Nový manažér externej komunikácie prichádza do Coca-Cola HBC Česko a Slovensko s viac ako 13 rokmi skúseností v odbore. Svoju profesijnú dráhu začal ako novinár vo vydavateľstve Ringier Axel Springer, kde mal ako vedúci politického oddelenia na starosti okrem iného investigatívnu žurnalistiku či rozhovory s významnými osobnosťami a vrcholnými politikmi. Neskôr pracoval na Ministerstve školstva mládeže a telovýchovy – najprv ako hovorca, neskôr sa stal tajomníkom ministra so zodpovednosťou za komunikačnú stratégiu.
Do súkromnej sféry prešiel Koukolíček v roku 2012, keď sa stal manažérom komunikácie českého výrobcu dekoratívneho skla a zákazkových svetelných inštalácií Lasvit. V posledných siedmich rokoch viedol externú komunikáciu maloobchodného reťazca Tesco Stores SR. Náplňou jeho práce bolo okrem iného vytvoriť a napĺňať komunikačnú stratégiu v online alebo offline prostredí. Zaoberal sa tiež krízovou komunikáciou či spoluprácou s tímami po celej strednej Európe a poskytoval kľúčové informácie o produktoch, projektoch a CSR aktivitách.