Terno sa rozrastá o ďalších 12 predajní
Spoločnosť TERNO real estate kupuje maloobchodnú sieť potravín CBA Market. Rodina Terno a KRAJ sa touto kúpou rozrastie o 12 nových obchodov a počet všetkých predajní spoločnosti tak do konca roka dosiahne 155. Zároveň sa TERNO real estate stáva členom nákupnej aliancie CBA.
TERNO real estate opäť posilňuje svoje postavenie na domácom trhu a rozširuje sieť svojich predajní. „Približujeme sa k východnej časti Slovenska, a tým napĺňame náš dlhodobý cieľ: stať sa celoslovenským reťazcom,“ povedal riaditeľ spoločnosti TERNO real estate Stanislav Čajka.
Z 12 predajní CBA Market je až osem v okrese Brezno a po jednej v Banskej Bystrici, Bratislave (Vrakuňa) a vo Svätom Jure. Všetky postupne prejdú pod značky Terno alebo KRAJ.
„Novou akvizíciou sa etablujeme najmä na Horehroní, v oblasti kde doteraz nie sme vôbec zastúpení. Teší nás tiež členstvo v nákupnej aliancii CBA. Vidíme množstvo príležitostí ako túto synergiu obojstranne využiť vo všetkých oblastiach fungovania maloobchodu a získavania výhodnejších obchodných podmienok, ktoré sa odzrkadlia na konečnom produkte a servise pre našich zákazníkov,“ dodal Stanislav Čajka.
Prvý kontakt s CBA mala spoločnosť pri minuloročnom prebratí viac ako 40 predajní po skrachovanom reťazci Kačka, ktorý bol v minulosti členom CBA aliancie.
Dôležitým bodom transakcie je aj prístup k produktom privátnej značky CBA. Tento sortiment tvorí viac ako 580 výrobkov potravinového a nepotravinového charakteru.
Kúpa predajní CBA Market s.r.o. je súčasťou dlhodobého strategického plánu postupnej expanzie predajní potravín Terno a KRAJ spoločnosti TERNO real estate. Pre efektívnejšie zásobovanie svojich predajní otvorila spoločnosť ešte v septembri distribučný sklad v Ivanke pri Dunaji s výmerou viac ako 12-tisíc m².