cargo-partner rozširuje portfólio železničných prepravných služieb po železnej Hodvábnej ceste
Medzinárodný poskytovateľ prepravy a info-logistiky predstavil od začiatku roka rad nových služieb pre železničnú dopravu z Číny do Rumunska, Veľkej Británie, Slovenska a Švédska, ako aj kombinované riešenia námornej / železničnej prepravy z Japonska do Nemecka a Poľska.
Vplyvy dopravných obmedzení spojených s pandémiou COVID-19 viedol k nedostatku kapacít v námornej aj leteckej doprave medzi Čínou a Európou. V dôsledku toho železničná doprava po Hodvábnej ceste získava na obľube ako spoľahlivá, nákladovo efektívna a ekologická alternatíva. Spoločnosť cargo-partner ponúka riešenia železničnej dopravy už niekoľko rokov a neustále rozširuje svoje importné aj exportné portfólio služieb na tejto trase. Od začiatku roku 2021 uviedol poskytovateľ logistiky na trh množstvo nových FCL a LCL služieb železničnej prepravy z Ázie do mnohých destinácií v Európe.
Zo Šanghaja do Bukurešti
V júli 2021 predstavila spoločnosť cargo-partner nové LCL riešenie železničnej dopravy zo Šanghaja do Bukurešti s týždennými odjazdmi a door-to-door tranzitným časom približne 28 dní. Poskytovateľ logistiky má v Rumunsku špecializovaný tím železničnej dopravy a vidí v tejto trase veľký potenciál. Stefan Krauter, CEO cargo-partner, uvádza: „Vďaka nášmu LCL spojeniu zo Šanghaja cez Xi’an do Bukurešti sa považujeme za priekopníka na tejto trase a sme schopní poskytnúť jedinečné dopravné riešenie. V krajine už obsluhujeme niekoľko vážených zákazníkov a v budúcnosti plánujeme túto divíziu ešte rozšíriť.“
Z Číny do Veľkej Británie
V ten istý mesiac uviedol tím cargo-partner vo Veľkej Británii nové riešenie železničnej dopravy z Číny s využitím uzlov v Xi’ane a Varšave. Pre LCL zásielky ponúka cargo-partner týždenný servis z rôznych kontajnerových nákladných staníc v Číne, vrátane Šanghaja, Ningba, Shenzhenu a Tianjinu do Basildonu. Toto kombinované riešenie železničnej a cestnej prepravy prichádza s tranzitným časom približne 30-32 dní. V prípade FCL zásielok pomocou kombinácie železničnej a námornej prepravy môže poskytovateľ logistiky dosiahnuť prepravný čas z terminálu v Xi’ane do prístavu Immingham približne 25 dní.
Z Ningba do Dunajskej Stredy
Profitujúc z priameho železničného spojenia vo svojom iLogistics centre v Dunajskej Strede nedávno predstavila spoločnosť cargo-partner nový LCL servis z Ningba do Dunajskej Stredy cez Xi’an. Tranzitný čas je približne 25 dní s pravidelným odchodom každú nedeľu. Konsolidácia a dekonsolidácia prebieha vo vlastných skladoch cargo-partner v Ningbo a Dunajskej Strede, čím sa minimalizuje riziko vzniku škôd. Vďaka priamemu prepojeniu medzi slovenským skladom cargo-partner a železničným terminálom nie je potrebná preprava ťahačom, čo vedie k zníženiu nákladov a času prepravy.
Z Xi’anu po Karlshamn
Začiatkom tohto roka spoločnosť cargo-partner rozšírila ponuku železničnej dopravy o nový LCL servis z čínskeho Xi’anu do švédskeho Karlshamnu s tranzitným časom 22 až 24 dní. Stefan Krauter vysvetľuje: „Tento prírastok k existujúcemu portfóliu železničnej dopravy vo Švédsku nám umožňuje ponúknuť našim zákazníkom spoľahlivú alternatívu k leteckej a námornej nákladnej preprave s nízkym rizikom preťaženia, krátkymi dodacími lehotami a konkurencieschopnými cenami. Okrem toho dokážeme zaistiť jednoduchú colnú manipuláciu a rýchlu domácu distribúciu. Ako ďalší krok v súčasnosti vyvíjame zodpovedajúci exportný servis zo Švédska do Číny. “
Z Japonska do Poľska a Nemecka
Aj keď väčšina riešení železničnej prepravy spoločnosti cargo-partner spája Čínu s Európou, poskytovateľ logistiky od tohto roku doplnil svoje portfólio železničných služieb o kombináciu námorného a železničného riešenia. Spoločnosť teraz poskytuje týždenné FCL a LCL spojenia intermodálnou námornou / železničnou dopravou z Tokia, Jokohamy, Nagoye, Kobe a Toyama Shinka do Poľska a Nemecka s ďalšou distribúciou v celej strednej a východnej Európe.
Všetky riešenia železničnej dopravy cargo-partner prichádzajú s door-to-door servisom, vrátane vyzdvihnutia a dodania, colného odbavenia, skladovania a správy zásob, ako aj so širokou škálou služieb s pridanou hodnotou. Poskytovateľ logistiky okrem riešení železničnej dopravy z Ázie do Európy ponúka aj početné spojenia na východ a organizuje ucelené vlaky po železnej Hodvábnej ceste.