Škoda Auto Slovensko má nového vedúceho predaja Jana Procházku
Predaj automobilov spoločnosti Škoda Auto Slovensko bude odteraz v nových manažérskych rukách. Vedúcim predaja spoločnosti sa s účinnosťou od 1. júla 2021 stal Jan Procházka, ktorý v tejto funkcii nahradil Jiřího Brokeša. Ten sa po troch rokoch vracia do centrály a preberá predaj v regióne s vysokým rastovým potenciálom.
Jan Procházka je súčasťou tímu Škoda Auto už viac ako 17 rokov, pôsobil najmä v rámci manažérskych pozícií v oblasti medzinárodného fleetového predaja či v rozvoji predajných sietí. Na Slovensko prichádza z oblasti aftersales, kde pôsobil ako regionálny manažér pre trhy západnej a strednej Európy, Stredného východu a Afriky. Svoje pracovné skúsenosti získal taktiež ako šéf divízie Volkswagen Úžitkové vozidlá v Porsche Česká republika. Tím predaja v Škoda Auto Slovensko tak posilní skúsený manažér, ktorý dôverne pozná prostredie značky ŠKODA a naplno nadviaže na doterajšie úspešné budovanie pozície na Slovensku.
„Pozícia značky ŠKODA ako trhovej jednotky je na Slovensku veľmi silná a som rád, že svoje skúsenosti môžem využiť pre jej ďalší rozvoj. Hlavnou prioritou nášho tímu preto bude nadviazať na doterajšie úspešné budovanie pozície našej značky a hľadať príležitosti na jej ďalší rast. Kľúčom k úspechu pritom budú naši partneri v autorizovanej predajnej a servisnej sieti ŠKODA a obchodní partneri v oblasti finančných a poisťovacích služieb. Základom našej stratégie však vždy bude zákazník a orientácia na jeho potreby,“ hovorí Jan Procházka, nový vedúci predaja Škoda Auto Slovensko.
Jiří Brokeš strávil v pozícii šéfa predaja na Slovensku viac ako tri roky a od júla 2021 sa vracia do centrály v Mladej Boleslavi. Jeho úlohou bude vedenie predajného regiónu zodpovedného za trhy s vysokým rastovým potenciálom, ako sú napríklad India či Turecko. Počas svojho pôsobenia sa mu podarilo stabilizovať predaj v turbulentnej dobe a vybudovať silnú fleetovú pozíciu, ktorá je pre značku Škoda Auto základným pilierom úspechu. Vďaka svojím skúsenostiam z produktového marketingu vytvoril atraktívnu produktovú ponuku a prispel k úspešnému riadeniu životného cyklu jednotlivých modelov.