Spoločnosť The Coca-Cola Company ČR/SR má nového komerčného riaditeľa
Novým komerčným riaditeľom The Coca-Cola Company ČR/SR je od 1. mája 2021 Pawel Ozierski. Významne sa podieľal na stratégii rastu a akceleračných programoch, v dôsledku ktorých sa Coca-Cola stala po siedmich rokoch opäť lídrom na slovenskom trhu. V minulom roku riadil zo strany The Coca-Cola Company ČR/SR spoločný program s Coca-Cola Hellenic Bottling Company ČR/SR na podporu znovuotvorenia hotelov, reštaurácií a kaviarní po prvej vlne pandémie koronavírusu.
Pawel Ozierski pracuje pre The Coca-Cola Company ČR/SR od roku 2018. Prvé dva roky zastával funkciu Senior Brand Manager pre značky Coca-Cola, Fanta, Sprite a Kinley a neskôr úlohu Business Manager pre Slovensko. V rámci jeho pôsobenia sa spoločnosť Coca-Cola stala napr. oficiálnym sponzorom majstrovstiev sveta v hokeji (2019) či partnerom filmových hitov Star Wars a Avengers, čo sa prakticky okamžite odrazilo vo frekvencii nárastu predajov nápojov.
Vyštudoval Vysokú školu ekonomickú (SGH) v rodnej Varšave a svoje bohaté profesijné skúsenosti získal predovšetkým v globálnych firmách. Jedenásť rokov pôsobil v spoločnosti Mondelez, v ktorej zastrešoval značky ako Jacobs, Milka či Cadbury, kde pripravoval stratégiu, program podpory a vývoja portfólia za účelom rastu podielov jednotlivých značiek na trhu.
V spoločnosti Kraft Foods sa Ozierskemu podarilo zastaviť niekoľkoročný pokles sezónneho portfólia tovaru a zároveň zvýšiť podiel jeho predaja na vysoko konkurenčnom trhu vo Veľkej Británii. Na českom a slovenskom trhu viedol značku Milka, kedy sa mu podarilo posilniť postavenie tejto značky na trhu a pravidelne zvyšovať jej medziročný obrat.
Na svojom konte má množstvo prestížnych marketingových ocenení. Vo svojom voľnom čase sa okrem cestovania zaujíma o fotenie a digitálne médiá, architektúru a venuje sa cyklistike, lyžovaniu alebo potápaniu.