FM Logistic získal kontrakt od Pepperfry na služby omnichannel logistiky v západnej Indii
Spoločnosť FM Logistic získala kontrakt od spoločnosti Pepperfry, čísla 1 na indickom trhu s nábytkom a dekoráciami, za účelom poskytovania omnichannel logistických a realizačných služieb v západnom regióne krajiny. Firma bude zabezpečovať skladovanie v sklade Pepperfry Bhiwandi v blízkosti Bombaja a pomôže spoločnosti Pepperfry plniť omnichannel objednávky. Z Bhiwandi budú výrobky dodávané do spoločnosti Pepperfry Studios, kde si zákazníci môžu nábytok prezrieť a otestovať, a do distribučných centier Pepperfry po celej Indii pomocou svojej siete doručovania na poslednú míľu.
„Pepperfry je jednou z najuznávanejších značiek nábytku v Indii,“ hovorí spoluzakladateľ a COO spoločnosti, Ashish Shah a dodáva: „To, čo začalo ako online obchod s nábytkom v roku 2012, je teraz súčasťou predného indického trhu s nábytkom a domácimi dekoráciami, online i offline.“
Partnerstvo s FM Logistic Indi pomôže spoločnosti slúžiť zákazníkom vďaka rýchlejšiemu a nákladovo efektívnejšiemu dodávateľskému reťazcu a neustálemu zlepšovaniu. „Zaviazali sme sa pomáhať našim zákazníkom rozvíjať ich e-commerce a omnichannel stratégie. Rýchly dodávateľský reťazec je pre značky zásadný pre posilnenie ich identity a vzťahu s koncovými zákazníkmi. Preto sme potešení, že môžeme spoločnosti Pepperfry pomôcť riadiť ich operácie v západnom regióne,“ dodáva Alexandre Amine soufiane, riaditeľ FM Logistic India.
Predpokladá sa, že indický trh s nábytkom porastie z 21 miliárd USD v roku 2018 na viac ako 31 miliárd USD do roku 2024, čo podľa štúdie TechSci Research vykáže medzi rokmi 2019 a 2024 CAGR okolo 7 %. Podľa spoločnosti Pepperfry predstavuje organizovaný segment asi 15 % trhu. Segment online nábytku, ktorý predstavuje 3 % z celkového počtu, rastie priemerným ročným tempom 80 %. Podporuje to nárast mestského obyvateľstva, disponibilný príjem, pripojenie k internetu a snaha o prémiové produkty.