SLOVLOG: Príprava 14. ročníka slovenského logistického kongresu v plnom prúde
Kongres SLOVLOG už štrnástym rokom neodmysliteľne patrí k obchodným a spoločenským akciám slovenského logistického trhu. Dvojdenný kongres je organizovaný spoločnosťou Atoz Group a venuje sa novinkám a trendom logistického priemyslu. Kongres SLOVLOG je takisto ideálnym miestom k debate o logistickom svete, naviazaní nových obchodných kontaktov a predstavuje inšpiráciu pre budúce kroky v oblasti logistiky. Tohtoročný štrnásty ročník SLOVLOG prebehne 22. –23. októbra v hoteli Senec v Senci.
Hlavná téma: „Náš zákazník, náš pán“
Znie to tak jasne a jednoducho, napriek tomu nejde o samozrejmosť. Existuje mnoho príležitostí, ktoré sú často pomyselným jazýčkom na váhach pri rozhodovaní o úspechu alebo neúspechu. Chcete vedieť, ako a o čom premýšľajú „páni”, aké sú ich očakávania od dodávateľov a v čom dodávatelia logistických služieb zbytočne zlyhávajú? A v čom tkvie ich príležitosť? Často nejde totiž len o cenu.
Nie jeden, ani dva, ale hneď traja úvodní rečníci
Úvodní rečníci budú hovoriť hlavne o pohľadoch najväčších logistických zákazníkov. Ako vnímajú hlavnú tému kongresu SLOVLOG „Náš zákazník, náš pán“ teda najväčší hráči v rámci svojich odvetví? To sa dozvieme na kongrese. Zákazníci sú však nároční, pretože aj ich „zákazníci“ majú vysoké nároky – to je jednoducho základ dodávateľského reťazca. Čo od nás však naši zákazníci chcú? Čo očakávajú „páni“ od logistických dodávateľov? Aké špecifiká má slovenský logistický trh v porovnaní s trhmi v iných krajinách? Odpovede na tieto a ďalšie otázky budú poskytnuté v kľúčových prejavoch zástupcov troch najväčších spoločností v troch najdôležitejších odvetviach hospodárstva (maloobchod, FMCG a automotive).
Workshopové sekcie: retailog, autolog, log-in
Kongres SLOVLOG ponúka tri workshopy plné informácií a inšpirácií pre logistických profesionálov. Sekcia AUTOLOG je venovaná automobilovému priemyslu, nakoľko je veľkým zákazníkom celého sektoru logistiky. Sekcia RETAILOG sa venuje maloobchodu, e-commerce a FMCG v spolupráci so Zväzom obchodu SR a Slovenskou alianciou moderného obchodu. Sekcia LOG-IN je zameraná najmä na najnovšie inovácie produktov i projektov v logistike.
Záverečný rečník: majster etikety Ladislav Špaček
Kongres zakončí majster etikety Ladislav Špaček, český spisovateľ, televízny novinár, moderátor, pedagóg a v neposlednom rade takisto bývalý tlačový hovorca prezidenta Václava Havla, a to s prednáškou „Náš zákazník, náš pán“. Všetci sme niečí zákazníci a komunikácia so zákazníkmi má jasné pravidlá. Keď viete, ako sa kedy vhodne zachovať, a mnohokrát stačí naozaj maličkosť, tak vám to môže otvoriť dvere k lepšiemu vnímaniu vašich partnerov v komunikácii. To, samozrejme, môže mať ľahko pozitívny vplyv na váš biznis. Vďaka jeho prezentácii sa dozviete tipy pre úspešnú komunikáciu so zákazníkmi, ale aj s vašimi kolegami. Prezradí tiež, ako so šarmom a efektívne zvládnuť aj rokovania s na prvý pohľad nie dobre naladeným zákazníkom. Dozviete sa, ako komunikovať so zákazníkmi, aby sa cítili ako páni.
Bohatý program v duchu networkingu
Kongres ponúka oveľa viac ako len prednášky osobností zo sveta ekonomiky a logistiky. Dobrým príkladom je BizLOG, séria organizovaných stretnutí medzi účastníkmi a partnermi podujatia. Tieto zaujímavé stretnutia sa konajú počas prestávky na obed. 10-minútové diskusie sú usporiadané organizátormi a umožňujú obom stranám rýchlo posúdiť, či má zmysel plánovať podrobnejšie stretnutie neskôr.
To však nie je zďaleka všetko! Tešiť sa môžete aj na odovzdanie Ocenenia LOG-IN 2020, ktoré prebehne na Galavečere logistických inovácií po skončení odborného programu kongresu. O čo sa jedná? Súčasťou podpory inovácií v logistike je bezpochyby ocenenie tých najlepších. Práve preto prichádza spomínané Ocenenie LOG-IN, čiže ocenenie tých najlepších inovácií zo slovenského logistického trhu za rok 2020. Ktorá spoločnosť vyhrá v štyroch základných kategóriách (Technická a technologická inovácia roku, Projektová inovácia roku, Inovácia v logistických realitách, Fachman roku), sa dozvieme 22. októbra 2020 v Senci.
Na záver výnimočného logistického podujatia prichádza Logistický Business Mixer – neformálny networkingový večer, ktorý je taktiež ideálnym miestom pre utuženie existujúcich a nadviazanie nových biznis kontaktov. Súčasťou večera je okrem iného raut, živá hudba, bar s miešanými nápojmi, ochutnávka vína, hry a súťaže. Takže bude priestor po odborných častiach kongresu aj na relax, príjemné diskusie a nadviazanie nových obchodných vzťahov.
Druhý deň kongresu sa bude niesť v znamení SEELOGu, počas ktorého účastníci logistickej akcie roka dostanú unikátnu príležitosť navštíviť výrobné závody vybraných partnerov kongresu s odborným výkladom. Návštevníci získajú šancu vidieť celý výrobný proces a lepšie pochopiť výhody týchto produktov i celú problematiku, a zároveň dostanú druhýkrát šancu diskutovať o otázkach týkajúcich sa obalového priemyslu s profesionálmi a kolegami z oboru.
Registrujte sa už teraz
Prípravy kongresu sú v plnom prúde aj napriek kríze, ktorá zasiahla trh. Program sa plní rýchle, a nových rečníkov odhaľujeme takpovediac každý týždeň. Preto odporúčame registrovať sa k odberu newsletteru kongresu na www.atozregistrace.cz/slovlog, alebo sledovať webovú stránku kongresu: www.slovlog.sk. Pokiaľ už viete, že nemôžete na kongrese chýbať, môžete sa už teraz registrovať na www.slovlog.sk/registracia.