Vďaka službe Tesco Online nákupy sa spoločnosti Tesco podarilo podať pomocnú ruku mnohým ľuďom, pre ktorých bolo v uplynulých mesiacoch náročné ísť si nakúpiť do obchodu. Spomínaná služba Tesca je v súčasnosti dostupná pre dva milióny ľudí naprieč Slovenskom. Počet časových úsekov, ktoré si môže zákazník vybrať pre dodanie svojho nákupu, v uplynulých mesiacoch navýšila spoločnosť zhruba o 40 percent. Zároveň spustila spoločnosť novú službu Tesco Zásielka, ktorá prináša online nákupy s doručením po celom Slovensku, a to formou balíčka základných trvanlivých potravín a hygienických produktov.
Tesco si uvedomuje svoju zodpovednú úlohu pri zásobovaní ľudí potravinami. Aj preto počas krízy pristúpila firma k posilneniu zásobovania obchodov potravinami a ďalším sortimentom produktov. Prepravné kapacity v tomto období navyšovalo Tesco zhruba o štvrtinu, a to v spolupráci s partnerským dopravcom. „V Tescu je ochrana zdravia našich zákazníkov a kolegov prvoradá. Vo všetkých 152 obchodoch Tesca a rovnako tak pri službe Online Nákupy či v našich distribučných centrách platia prísne hygienické štandardy,“ hovorí Michaela Lehotská, koordinátorka komunikácie pre Tesco na Slovensku.
Tesco posilnilo hygienické rutiny, pričom čistenie vozíkov, košíkov, kľučiek a všetkých plôch v obchodoch prebieha pred otvorením obchodov a následne so zvýšenou intenzitou v priebehu celého dňa. „Keďže nám záleží na tom, aby sa zákazníci cítili pri nákupe maximálne bezpečne, opatrenia sociálneho dištancovania zostanú v platnosti v našich obchodoch na dlhšie obdobie. Zákazníkov naďalej povzbudzujeme, aby využívali bezkontaktnú platbu kartou či službu Scan&Shop, vďaka ktorej svoj nákup vkladajú priamo do nákupnej tašky bez vykladania potravín pri pokladni,“ dodáva Michaela Lehotský s tým, že počas celého obdobia koronakrízy pokračuje Tesco v darovaní nepredaných potravín zo všetkých obchodov naprieč Slovenskom.