logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • FM Logistic a BIC spolupracujú už niekoľko rokov. Logistický operátor poskytuje pre značku BIC...
  • Zladiť dodávateľov, skladové procesy a dopravu tovaru k zákazníkom do logistickej symfónie...
  • Slovenský realitný trh znovu ožíva. Len za prvý polrok 2025 sa v komerčných nehnuteľnostiach...
  • Letisko M. R. Štefánika v Bratislave v tomto roku prepravilo na odletoch a príletoch viac ako...

Najvýznamnejšia zmena imidžu značky DB Schenker po viac ako 10 rokoch

15. júna 2020
Doprava 0
1001

Spoločnosť DB Schenker sa rozhodla pre aktualizáciu vizuálnej podoby vlastnej značky. Nový vizuálny jazyk a dizajn popredného svetového poskytovateľa logistických služieb sa stáva skutočnosťou. Používanie značky sa prispôsobilo silným stránkam spoločnosti a základné prvky externej marketingovej komunikácie boli zásadným spôsobom zmenené. Ide o najrozsiahlejšiu zmenu komunikačného prostredia spoločnosti DB Schenker od jej spojenia so spoločnosťou Deutsche Bahn.

„Medzinárodné prostredie, tímová práca, inovácie a spoľahlivosť nás odlišujú od našej konkurencie. Naši zákazníci vedia čo pre nich môžeme urobiť a akým spôsobom posúvať ich podnikanie v pred. Prostredníctvom nášho nového vizuálneho jazyka budeme môcť zrozumiteľnejšie komunikovať naše silné stránky. Preto sme sa rozhodli pre výraznú zmenu pozície našej značky s cieľom výrazného odlíšenia vizuálnej stránky a pocitu z nej od uniformného sveta komunikácie spoločností poskytujúcich logistické služby. Nastal čas na zmenu myslenia značky a opustenie zabehnutých stereotypov” vysvetľuje Jochen Thewes, generálny riaditeľ DB Schenker.

Ako prvé zmenili farebnú škálu: modrá farba signifikantne patriaca k priemyslu spoločnosti sa zmenila na modrozelenú, ktorá predstavuje svieži a modrený tón logistiky. Predstavením tohto nového farebného podpisu značky sa DB Schenker snaží zdôrazniť úsilie v budovaní trvalo udržateľného podnikania. Súčasne grafické prvky, akým je napríklad „pulz“ červená pomlčka umožňujú jasnú identifikáciu značky so skupinou DB. „Naším cieľom nebolo zmeniť logo, ale zmena prostredia, v ktorom je komunikované. Takto ostávame verní podstate značky a súčasne predstavujeme jej posun. Silné zameranie sa na emocionálnu stránku externej komunikácie dodáva celej zmene jedinečný punc, ktorý do teraz nebol súčasťou našej aktívnej komunikácie” upresňuje Rüdiger Vetter, vice prezident pre marketing v spoločnosti DB Schenker.

Nová vizuálna príťažlivosť sa odráža aj vo výbere motívov použitých fotografií. Súčasťou novej vizuálnej identity sú predovšetkým skutoční zamestnanci firmy. Predstavujú reálnych hrdinov logistiky v ich autentickom pracovnom prostredí a prirodzenom svetle. Tento odklon od stereotypných fotografií a zameranie sa na pohyb vo vizuáloch bol testovaný počas aktuálnej kampane #OurAnswerIsYes, ktorá sa stretla s veľmi pozitívnymi reakciami. Niektoré fotografie boli realizované v spolupráci s Thomasom Straubom, fotografom pôsobiacim v Mníchove. Jeho schopnosti zachytiť príbeh sa dokonale zhodujú s novým dizajnom DB Schenker.

Logo DB Schenker, ako súčasť nového vnímania vizuálneho dizajnu dostáva väčšiu flexibilitu v používaní a biele pozadie sa stáva minulosťou. Rovnako je možné používať logo v rôznych farebných mutáciách a pozadiach. Celkovo sa výrazne znížil podiel povinných prvkov komunikačných kampaní a reklamných motívov, čo poskytuje priestor pre zvýraznenie hodnôt značky. Čo umožňuje značke spoločnosti DB Schenker stať sa viac príťažlivou vo svete digitálnej komunikácie.

Prvé úvahy o potrebe úprave značky DB Schenker boli prezentované už v roku 2018, kedy spoločnosť začala aktívne pracovať na posilnení jej globálneho vnímania. Celý proces zmeny bol riadený v spolupráci s jednotlivými globálnymi divíziami. Súčasne, v spolupráci s agentúrou Conteam, sídliacou v nemeckom Mainze, tím pod vedením Petra Schmidta navrhol novú pozíciu značky a predstavil ju materskej spoločnosti Deutsche Bahn AG. „Načasovanie zmeny bolo skutočne ideálne. Na novom dizajne sme urobili kus dobrej práce a nový dizajn nám umožňuje slobodnejšie budovanie našej komunikačnej stratégie a jej trhovej pozície“, dodáva Rüdiger Vetter.

Predstavovanie nového živého dizajnu prebiehalo vo vnútri spoločnosti prostredníctvom prezentácií, webinárov a tréningov s cieľom zabezpečiť maximálnu možnú koordináciu pri predstavení zmien vo všetkých 130 krajinách sveta.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

Inovácie v logistike: Synergia technológie a automatizácie co-packingu pre spoločnosť BIC

FM Logistic a BIC spolupracujú už niekoľko rokov. Logistický operátor poskytuje pre značku BIC služby v oblasti co-packingu, ktoré spočívajú v balení a prebaľovaní produktov. BIC, globálny líder v oblasti výroby kancelárskych potrieb, zapaľovačov a holiacich strojčekov, je známy svojím dôrazom na kvalitu, prístupnosť a udržateľnosť svojich produktov. Spolupráca je ukážkovým príkladom synergie medzi pokročilými […]

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

Spoločnosť Jungheinrich si v rámci Stratégie 2030+ stanovila jasné ciele rastu

Cieľom sú tržby vo výške 10 miliárd eur a EBIT ROS vo výške 10 percent na organickom základe do roku 2030, strategické iniciatívy v oblastiach globálnej expanzie, automatizácie, rozšírenia portfólia a transformácie a rast podporovaný cieleným prístupom k fúziám a akvizíciám so zameraním na Severnú Ameriku a Áziu a Tichomorie, ako aj na oblasť automatizácie. […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok