V súčasnej situácii pandémie vírusu Covid-19 sa spoločnosť Toyota Material Handling Europe a všetky jej jednotky prispôsobujú rozvíjajúcej sa zdravotnej kríze. Firma veľmi pozorne sleduje vývoj udalostí okolo koronavírusu, pričom jej priority sú jasné: zdravie a bezpečnosť zamestnancov, ako aj zákazníkov a dodávateľov je na prvom mieste. Druhou prioritou je urobiť všetko pre udržanie služieb pre zákazníkov a partnerov. Tým pádom politikou spoločnosti je nielen chrániť vlastný personál a personál zákazníkov, ale aj udržať si úlohu ako súčasť dodávateľskej siete pre dôležité dodávky. Týka sa to hlavne v potravinárskom maloobchode a v zdravotnej starostlivosti.
Toyota Material Handling sa snaží o zachovanie úplnej obchodnej činnosti a podpory pre zákazníkov. Stále je možné objednávať diely. Firma však pripúšťa, že sa môže stretávať s výzvami alebo omeškaniami v závislosti od lokálnej situácie v jednotlivých krajinách Európy a alebo pri prípadných dopravných obmedzeniach. V oblasti predaja a prenájmov sa tiež snaží o zachovanie úplnej obchodnej činnosti. Rešpektuje však, že niektorí zákazníci nemusia byť schopní prijímať návštevy. V takýchto prípadoch tím obchodných poradcov prejde na online stretnutia alebo konferenčné hovory podľa požiadavky zákazníka. Všetky internetové obchody ostávajú otvorené pre objednávanie online a pre poskytovanie zákazníckej podpory.
Firma očakáva, že sa jej podarí udržať dodávky tovarov a služieb ako obyčajne – tak nové stroje, ako aj prenajaté. V prípade, že dodávky budú z akéhokoľvek dôvodu prerušené, bude zvažovať kroky, ktoré bude potrebné prijať v konkrétnom čase. Toyota Material Handling je pripravená a má aj zavedené postupy na to, aby mohla zákazníkov i partnerov priebežne informovať v prípade zmeny situácie, ktorá by bránila zachovať bežnú obchodnú činnosť. V každej krajine sa riadi pokynmi vlád a podporuje zamestnancov, ak je to možné, aby pracovali z domu, a poskytuje im technické vybavenie, aby tak mohli urobiť. Zamestnanci, ktorí ostávajú pracovať v závodoch, skladoch a dielňach, sú požiadaní, aby prijali nevyhnutné zdravotné a bezpečnostné opatrenia (sociálny odstup, prísne hygienické postupy). Všetky medzinárodné cesty sú zrušené alebo odložené. Ak je to možné, firma využíva online stretnutia.