Za prvých 7 mesiacov roka 2018 je Scania na Slovensku najpredávanejšou značkou medzi nákladnými automobilmi nad 16 ton. Celkom bolo za toto obdobie registrovaných v danej sekcii 507 Scanií, čo predstavuje podiel na trhu 21,56 %.
Scania začala rok 2018 veľmi úspešne. Už v januári bolo na Slovensku registrovaných 111 nových nákladných vozidiel so znakom Griffina. V porovnaní s minulým rokom predaj predstavoval nárast o 18 %. V pozitívnom trende Scania pokračovala aj v nasledujúcich mesiacoch. Pozíciu jednotky na trhu si Scania dosiahla hlavne vďaka skvelým predajným výsledkom v júni, kedy bolo registrovaných 94 vozidiel, čo bolo o 38 vozidiel viac, než druhá konkurenčná značka v poradí. Za prvých 7 mesiacov v roku 2018 sa následne počet nových nákladných vozidiel nad 16 ton (v sekcii N3b) vyšplhal nad 507 a trhový podiel tak reprezentuje 21,56 %.
Taktiež, v susednej Českej republike začala Scania rok 2018 veľmi úspešne. Už v januári sa na tomto trhu registrovalo 165 nových vozidiel so znakom Griffina. To predstavuje o 60 vozidiel viac ako druhá značka v poradí. V porovnaní s tým istým obdobím za rok 2017 to bol nárast o 42 %. V pozitívnom trende Scania pokračovala aj naďalej. Za prvých 7 mesiacov sa v Českej republike zaregistrovalo 879 nových nákladných vozidiel Scania, čo znamená podiel na trhu 18,1 %.
Švédsky výrobca nákladných vozidiel a autobusov je tak lídrom aj na spoločnom Česko-Slovenskom trhu s celkovým počtom 1386 registrovaných vozidiel. Scania tak dosiahla podiel 19,2 %.
Marián Černoch, obchodný riaditeľ Scania pre Slovensko, Českú republiku a Maďarsko povedal: „Sme radi, že naša nová generácia nákladných vozidiel víťazí nielen v rade nezávislých testov, ale aj u samotných zákazníkov. Majitelia vozidiel hodnotia kladne nízku spotrebu, ktorá významnou mierou prispieva k bezkonkurenčnej ekonomike prevádzky, spoľahlivosť a predovšetkým servis dostupný 7 dní v týždni. Vodiči zase oceňujú skvelú ovládateľnosť, celkové ergonomické usporiadanie interiéru, nadštandardný výhľad z kabíny pre dobrú orientáciu a v neposlednom rade, samotný komfort pri jazde. O to viac nás teší, že úspech sme nedosiahli iba v tradičnom segmente regionálnej a diaľkovej dopravy, ale aj pri aplikáciách pre stavebníctvo, nakladanie s odpadmi a hasičskými špeciálmi.“