Vďaka železničnej preprave medzi Áziou a Európou dosahuje cargo-partner o 50 % rýchlejší tranzitný čas v porovnaní s námornou prepravou a až o 60 % nižšiu cenu ako pri leteckej preprave. V roku 2017 zaznamenal poskytovateľ info-logistických služieb výrazný nárast v železničnej preprave.
Preprava vlakom prináša značnú časovú úsporu v porovnaní s námornou prepravou, ako aj úsporu nákladov v porovnaní s leteckou prepravou. Medzinárodný poskytovateľ prepravných a info-logistických služieb cargo-partner ponúka už niekoľko rokov železničnú prepravu pre celokontajnery (FCL) aj zberné kontajnery (LCL) Transsibírskou magistrálou. V roku 2017 zaznamenala spoločnosť cargo-partner 100% nárast objemov LCL zásielok a tiež 50% nárast FCL kontajnerov prepravovaných medzi Áziou a Európou. Cargo-partner očakáva, že prepravné objemy z Ázie do Európy dosiahnu koncom roka v LCL prepravách 12.000 m³.
Pre importy z Ázie predstavuje kontajnerová preprava vlakom cenovo efektívnu a ekologickú alternatívu k námornej preprave. V oblasti kusových zásielok, využíva cargo-partner priame železničné spojenie z Wuhanu a Changsha (Čína) do Varšavy. LCL zásielky sa konsolidujú v Šanghaji alebo Shenzhene. Hlavná časť železničnej prepravy má tranzitný čas 14 až 16 dní. Tovar je následne distribuovaný autami prostredníctvom distribučných centier cargo-partner v Poľsku do svojej cieľovej destinácie v Európe do 2 až 4 dní.
cargo-partner zaznamenal aj rastúci záujem o železničnú prepravu tovaru z Európy do Číny a tak naďalej rozširuje svoje služby na tejto trase. SPOT platforma umožňuje cargo-partner bezproblémový tracking. Je možné zabezpečiť špecifické požiadavky ako napr. sledovanie vlhkosti či vibrácií počas celej prepravy.