Expanzia je v súlade so stratégiou DHL rozvíjať e-commerce trh v Európe a ponúkať svojim zákazníkom dobre rozvinutú infraštruktúru. Len v priebehu dvoch posledných rokov rozšírila DHL Parcel svoju pôsobnosť na aktuálne šestnásť najdôležitejších európskych e-commerce trhov a ponúka tak on-line predajcom harmonizovanú sieť so štandardizovanými službami.
“Veľa našich zákazníkov už dnes posiela balíky do krajín severnej Európy. Spolu s našimi lokálnymi partnermi im chceme pomáhať v ich obchodnom raste a rozvíjať e-commerce trh týchto krajín najviac ako je možné,” vysvetľuje Jürgen Gerdes, CEO Post -eCommerce – Parcel v Deutsche Post DHL Group. “Na začiatok ponúkneme 22 miliónom on-line nakupujúcim v severnej Európe pohodlný prístup k najväčšej sieti Parcelshopov v tejto oblasti.”
Prostredníctvom spolupráce s partnermi mieni DHL Parcel využiť silný cezhraničný trend on-line nakupovania v severnej Európe rovnako ako veľmi vysoký potenciál e-commerce vo všeobecnosti. Podľa aktuálnej správy Európskej komisie si viac ako 56 percent všetkých obyvateľov objednalo aspoň raz niečo zo zahraničného eshopu. Taktiež sa očakáva, že súčasný objem e-commerce v severských a pobaltských krajinách, ktorý je približne 22,8 miliárd Eur, bude rásť 6 percent ročne do roku 2020. Ľudia v týchto krajinách sú obzvlášť naklonení on-line nakupovaniu a sú nadpriemernými užívateľmi týchto služieb, nakoľko ich výdavky na osobu značne prevyšujú európsky priemer.
Authorization