Zamestnanci obchodu navyše teraz majú dokonalý prehľad o dostupnosti tovaru, čo sa ďalej pozitívne prejavuje v počte realizovaných objednávok. Pre nakupujúcich sú totiž informácie o okamžitej dostupnosti jedným z najdôležitejších parametrov.
Presná evidencia tovaru
Zásadné zlepšenie kľúčových parametrov skladovacích procesov pritom nastalo prakticky okamžite. Už piaty deň od uzavretia zmluvy totiž dostávali skladníci v spoločnosti Multitoys.cz pokyny automaticky priamo z e-shopu do ich mobilej čítačky, ktorá presne určovala aký tovar a odkiaľ treba vyskladniť. Management internetového obchodu navyše získal možnosť sledovať reálny stav všetkého tovaru na sklade a jeho pohyby ako je príjem, výdaj alebo presun.
Desaťnásobné zrýchlenie výdaja tovaru alebo trojštvrtinová úspora času potom vyplynuli z vyhodnotenia prvých dvoch mesiacov prevádzky od nasadenia riešenia CCV Instantný sklad, ktoré pozitívne hodnotí aj majiteľ Multitoys.cz Josef Pakantl: „Vďaka presnej znalosti skladových zásob objednávam od dodávateľov len tovar, ktorý je nutný. Instantný sklad sa mi už niekoľkonásobne vyplatil len na úspore financií pri objednávaní tovaru.“
Rýchlo vyriešené problémy
Úvahy o implementácii systému na riadenie skladu vyplynuli v spoločnosti Multitoys.cz z problémov, ktoré sa začali kopiť v súvislosti s narastajúcim dopytom v poslednom období. Konkrétne sa prejavovali napríklad pomalou expedíciou objednaného tovaru zo skladu, zbytočne veľkými skladovými zásobami niektorých výrobkov alebo neprehľadnou a náročnou ručnou agendou vedenia skladu a expedície.
Nasadenie samotného riešenia bolo veľmi rýchle, CCV Informačné systémy všetko zvládlo za jediný deň. Jeho súčasťou pritom bolo aj označenie všetkých pozícií v sklade a sprevádzkovanie čítačiek čiarových kódov. Vďaka prepojeniu e-shopu a instantného skladu došlo k okamžitému začatiu odovzdávania informácií k vyskladneniu a teda aj úplne zásadnému zefektívneniu tohto procesu. K plnohodnotnému riadeniu skladu – a vyriešeniu nahromadených problémov – tak v Multitoys.cz bolo potrebné vykonať iba vstupnú inventúru.
V cloude a s mnohými vylepšeniami
Instantný sklad, ktorý je dostupný formou služby (SaaS – Software as a Service) na cloudovej platforme Microsoft Azure, dokázal osloviť nových zákazníkov aj vďaka nedávnym inováciám, ako potvrdzuje Václav Kameníček, riaditeľ divízie, ktorá sa stará o výskum a inovácie v spoločnosti CCV Informačné systémy: „Naším cieľom je rozvíjať Instantný sklad tak, aby dokázal zefektívniť skladové hospodárstvo čo najrýchlejšie od okamihu nasadenia, a to bez ohľadu na trhový segment. Nové funkcie, ako napríklad riadenie vychystávania podľa priorít vrátane optimalizácie trás pre vyskladňovanie tovaru alebo prehľadná vizualizácia stavu zásob, preto posúvajú jednoduchú nastaviteľnosť systému zase o kus ďalej. „