Skrátenie názvu na JLL je výsledkom prirodzeného vývoja značky a predstavuje ďalšiu fázu v jej bohatej histórii. Potvrdzuje fakt, že spoločnosť je skutočnou globálnou značkou, ktorá pôsobí na mnohých svetových trhoch a poskytuje široké spektrum odborných služieb. Je taktiež spôsobom, akým sa značka vyrovnáva s rôznymi komunikačnými štýlmi, jazykmi v rôznych krajinách a predovšetkým s nárastom digitálnej a online komunikácie.
Charles Doyle, výkonný riaditeľ pre marketing a komunikáciu JLL, hovorí: „Aj keď naše meno a logo prechádzajú zmenou, naša základná firemná kultúra založená na spolupráci, etickom prístupe k podnikaniu a prinášaní skutočnej hodnoty našim klientom, zamestnancom a investorom zostáva rovnaká a nemenná. JLL sa ľahšie vyslovuje a pamätá, je vždy dobre viditeľné a reprezentatívne kdekoľvek na svete, kde poskytujeme služby našim klientom.“
„Na Slovensku poskytujeme kompletné poradenské služby v oblasti komerčných a rezidenčných nehnuteľností od roku 2006. Táto zmena odráža náš vývoj ako skutočne globálnej spoločnosti a fakt, že mnohí naši klienti nás nazývajú skrátene JLL, robítento prechod prirodzenou voľbou,“ hovorí Miroslav Barnáš, konateľ JLL na Slovensku.
Prechod na názov JLL a nové logo bude celosvetovo prebiehať počas nasledujúcich dvoch rokov. Právne meno firmy Jones Lang LaSalle a rovnako dcérskej spoločnosti, LaSalle InvestmentManagement, ostávajú bezo zmeny.