Marián Fendek pôsobil od roku 2012 na pozícii Operations & Business Performance Directora DHL Freight, ku ktorej mu v roku 2013 pribudli aj kompetencie súvisiace s riadením obchodných a marketingových aktivít spoločnosti. Skúsenosti z vrcholového riadenia získal aj v predchádzajúcich zamestnaniach, na pozícii generálneho riaditeľa výrobného závodu spoločnosti Dermacol a ako obchodný riaditeľ spoločnosti Axigon.
Vo svojej novej funkcii chce Marián Fendek venovať pozornosť najmä rozvoju spolupráce s veľkými firmami a výrobnými závodmi. Zároveň chce posilňovať vnímanie DHL ako kľúčového hráča v oblasti logistiky, ktorý klientom dokáže pomôcť s optimalizáciou prepravných a logistických procesov. „Spoločnosť chcem viesť smerom k vytváraniu inovatívnych „win-win“ riešení. To znamená model spolupráce, ktorý sa pozitívne odráža vo výsledkoch firmy a zároveň pre klienta predstavuje zaujímavú pridanú hodnotu. Tá by mala spočívať v tom, že sa firma môže sústrediť na svoj hlavný predmet podnikania s vedomím, že má po boku spoľahlivého logistického partnera, ktorému môže plne dôverovať,“ dodáva.