Vďaka dlhodobému partnerstvo FM Logistic a Auchan v niekoľkých krajinách, ako je Rusko, Poľsko, Čína, Francúzsko a teraz tiež Maďarsko, posilňuje FM Logistic svoju pozíciu v sektore logistiky obchodných reťazcov, ktorú vo východnej a strednej Európe rozširuje o teplotne riadené aktivity. Filozofia riadenia firmy sú v Auchan aj FM Logistic veľmi podobné. Obe rodinné spoločnosti stavajú na svojej histórii, aplikujú progresívnu politiku a zaisťujú svoj kontinuálny rast. Svoje investície koncentrujú do troch prioritných oblastí: západná Európa, stredná a východná Európa a Ázia. Tento strategický výber umožňuje obom skupinám v krajinách, kde podnikajú, zaujať pevné trhovej pozície.
„Naša politika je založená na poskytovaní kvalitného tovaru za nízke ceny. V súvislosti s touto politikou si vyberáme svojich partnerov, hlavným aspektom je naplnenie požiadavky „value for money“, teda maximálna hodnota služieb za vynaložené náklady. FM Logistic sme zvolili preto, že ich ponuka najlepšie zodpovedá našim požiadavkám a vynikajúca úroveň služieb, ktoré poskytujú Auchanu v ostatných krajinách, je pre nás zárukou kvality. Základom nášho partnerstva je ich spoľahlivosť a precíznosť,“ hovorí Peter Boncser, riaditeľ zásobovacieho reťazca Auchan Hungary.
FM Logistic definovala čerstvé výrobky ako kľúčový segment pre svoj nový desaťročný strategický plán. Cieľom je doplniť rozsah služieb poskytovaných obchodným reťazcom (napr. o kombináciu distribúcie ambientných a chladených produktov).
„Sektor obchodných reťazcov, najmä čerstvé výrobky a ovocie so zeleninou, to je smer, na ktorý sa FM Logistic v súčasnosti v rámci svojho rozvoja zameriava. Dôkazom toho je okrem iného akvizícia Univeg Logistics Russia, teda časti skupiny Univeg, ktorá je celosvetovo vedúcim dodávateľom, spracovateľom a distribútorom čerstvých produktov,“ uviedol Carlos Velez, generálny riaditeľ FM Logistic pre strednú Európu.