„Náš tím v Martine skvelo obstál v konkurencii s ostatnými európskymi pobočkami a dosiahol výborné ohodnotenie,“ hovorí Roman Stoličný, Managing Director a člen predstavenstva DACHSER Slovakia. „Verím, že dosiahnutá úroveň kvality sa bude naďalej zlepšovať a bude motivujúca aj pre kolegov v ostatných pobočkách,“ dodáva.
Kvalita je podľa neho v spoločnosti DACHSER tým najdôležitejším kritériom. Spoľahlivosť, bezpečnosť a transparentnosť sú základnými kameňmi poskytovaných logistických služieb a spoločnosť DACHSER tieto oblasti neustále monitoruje a zlepšuje. Už v roku 1999 začala interné monitorovanie kvality všetkých pobočiek, ktorého výsledkom je každoročné udeľovanie cien DACHSER Quality Award.
Za minulý rok bolo hodnotených celkom 116 pobočiek z celej Európy. Hodnotiace kritériá zahŕňajú napríklad kvalitu doručovania, dodržiavanie nastavených doručovacích režimov (termínov dodania), kvalitu prevencie pred poškodením, ale taktiež napríklad úroveň kvality zberu dát. V neposlednom rade je dôležitým hodnotiacim kritériom samotný hlas zákazníkov, ktorí sú každoročne oslovení vyjadriť sa k spokojnosti so službami jednotlivých pobočiek.