Nákup 35 vozidiel IVECO výrazne posilní potenciál skupiny C.S.CARGO na Slovensku. Investícia súvisí s úspechom vo výberovom konaní na zabezpečenie rozvozu piva z ďalších troch distribučných centier spoločnosti Pivovary Topvar k odberateľom.
Pre značku IVECO sa rozhodla spoločnosť C.S.CARGO Slovakia z viacerých dôvodov. Podľa Michala Horáka, generálneho riaditeľa firmy, má IVECO v tomto segmente výborné dlhodobé referencie, dokázalo splniť všetky špecifické parametre jednotlivých vozidiel podľa potrieb ich zákazníka Pivovary Topvar, akceptovalo veľmi krátky termín dodania celej flotily vrátane nadstavieb a dôležitým kritériom bola tiež efektívnosť nákladov.
Modelový rad IVECO Eurocargo je vďaka svojej konštrukcii, manévrovacím schopnostiam a širokej palete rôznych verzií ako šitý na mieru súčasným potrebám a projektom spoločnosti C.S.CARGO Slovakia. Flotilu tvorí celkovo 33 vozidiel Eurocargo v troch modifikáciách výkonu i užitočného zaťaženia. Desať z nich je vo verzii ML 75E16 (motor 118 kW/160 k, 6-stupňová manuálne ovládaná prevodovka) s nadstavbami od firmy Compaan s dvojstrannou zhrňovacou plachtou. Nadstavbu od toho istého výrobcu dostali aj dve 12-tonové Eurocargá ML 120E18P (134 kW/182 k). Väčšinu zákazky tvorilo 21 vozidiel Eurocargo ML 150E22P (160 kW/217 k, 6-stupňová prevodovka) s celkovou hmotnosťou 15 t, ktoré majú nadstavby Hustra, pričom dve z nich sú vybavené aj hydraulickými čelami Dhollandia s nosnosťou 1500 kg. Všetky vozidlá majú common-railové motory Tector Euro 5 s technológiou SCR.
Okrem truckov Eurocargo sú vo flotile dva furgony IVECO Daily 35C15V s objemom skrine 12m3 s celkovou hmotnosťou 3,5 t určené na rozvoz piva v meste. Súčasťou kontraktu je zmluva na komplexný servis vrátane sledovania spotreby paliva a školenia vodičov zamerané na efektívny a hospodárny spôsob jazdy. Celý balík služieb garantuje AUTO-IMPEX.
Posila vo vozidlovom parku C.S.CARGO Slovakia bude rozvážať pivo Topvar, Šariš, Velkopopovický kozel a Pilsner Urquel. Nové vozidlá IVECO nasadia do prevádzky v najbližších dňoch. Čaká ich náročný distribučný pracovný režim – maximálne vyťaženie užitočnej hmotnosti, množstvo zastávok na vykladanie a opätovné štarty aj 50-krát za deň.