Pred nástupom do P3 pracoval Martin Kele v Citibank, kde pôsobil vo front office ako Relationship Manager pre korporátnych klientov, a v back office na pozíciách Documentation Unit Head a Business Unit Manager. Bol zodpovedný za vybrané aktivity korporátnej prevádzky pre Českú republiku, Maďarsko, Rumunsko, Slovensko a Bulharsko. Ďalšie skúsenosti z oblasti operations managementu nazbieral na pozícii Management Consultant v spoločnosti Arthur. D. Little, kde sa podieľal na organizačnej reštrukturalizácii významnej islamskej finančnej inštitúcie. Bezprostredne pred nástupom do P3 pôsobil v spoločnosti E.ON, kde na pozícii Head of Business Process Management so svojim tímom spravoval internú riadiacu dokumentáciu a zavádzal prvky procesného riadenia. Neskôr ako Head of Sales Strategy and Management pôsobil na reštrukturalizácii lokálnych a regionálnych projektov, napríklad implementácii regionálneho procesného modelu, zavedení KPI pre skupinu v ČR, alebo zmena zákazníckeho informačného systému.
„Som veľmi rád, že človek takého formátu, akým Martin nepochybne je, sa stal súčasťou nášho tímu. Jeho predchádzajúce skúsenosti budú pre P3 veľmi prínosné a užitočné, predovšetkým vzhľadom k aktívnemu rastu spoločnosti v roli svetového prevádzkovateľa a developera skladových priestorov,“ povedal Ian Worboys, generálny riaditeľ PointPark Properties.