Certifikácia sa sústredila najmä na transparentný, integrovaný a štandardizovaný systém manažérstva kvality a inšpektori sa zameriavali na kľúčové oblasti fungovania spoločnosti – nastavenie procesov pri manipulácii s tovarom, postupy pri riešení problémov a sťažností zákazníkov a dodržiavanie právnych predpisov.
„Keďže si chceme udržať pozíciu svetového lídra v medzinárodnej expresnej preprave, je nevyhnutné aby sme dosahovali najvyššiu úroveň kvality v doručovaní po celom svete,“ povedal Ken Allen, CEO DHL Express. V uplynulých mesiacoch posudzovali tímy nezávislých akreditovaných ISO audítorov kvalitu procesov nielen v DHL Express, ale aj v spoločnosti DHL Exel Slovakia, v divízii Supply Chain. Spoločnosť, ktorá sa venuje komplexným riešeniam v rámci dodávateľského reťazca prešla vo februári certifikačným auditom na Integrovaný manažérsky systém a získala certifikáty Systému manažérstva kvality ISO 9001, Systému environmentálneho manažérstva ISO 14001 a Systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci OHSAS 18001.